• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

werkbalk "makro opnemen" verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Colombe

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2001
Vroeger kreg ik bij het maken van een makro een klein werkbalkje waarin je oa een relatieve verwijzing kon maken, maar nu verschijnt dat niet meer. Weet iemand hoe dat komt en hoe ik het weer kan terug krijgen? Ik moet zeggen dat dat balkje een tijd lang te pas en te onpas verscheen en de laatste tijd dus nooit meer.
Bedankt

Beeld / Werkbalken / Visal Basic aanvinken
(waarschijnlijk)

Helaas, dat balkje bedoel ik niet. Hier ontbreekt ook de mogelijkheid er een relatieve verwijzing van te maken. Ik zoek een héél klein balkje wat vanzelf verscheen bij het opnemen van een makro.

Het balkje is weer terug gekomen bij het uitvoeren van een makro (rara!?) Ik heb het meteen vastgezet bij de andere werkbalken en het lijkt daar nu te blijven staan zelfs als Excel wordt afgesloten. Blijft dat ik toch graag zou willen weten waarom ik het kwijt was.
Ik had het overigens nodig omdat Excel altijd automatisch absolute celverwijzingen gebruikt, zelfs als je naar rangenamen verwijst, iets wat bij Lotus123 (DOS) nooit enig probleem gaf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan