werkbalk snel starten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wilende

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2002
Berichten
93
Hoi allemaal ik heb een vraagje,

ik moet zins kort mijn werkbalk snel starten handmatig activeren steeds na dat ik mijn pc opstart, hij is er dus wel incl. alle iconen maar verschijnt niet meer automatisch links onder naast start,

waarschijnlijk is dit veroorzaakt door het verwijderen van een programma (Copernic), deze was duidelijk aanwezig op de balk en het heeft ook even geduurt voor ik alles kwijt was,

Adware, spybot en al het ander is er overheen gedraait, maar deze hebben verder niets gevonden,

wie kan mij helpen ??, groet Willem.
 
balk snelstarten

Hoi jozo,

werkt niet, heb het er op verschillende manieren overheen gedraait, ook pc opnieuw gestart maar niets,

in elk geval bedankt, groet Willem.
 
Hoi Wilende. Probeer dit eens:

Haal eerst het vinkje weg bij Taakbalk vergrendelen. Je vind dit op de onderste balk (Taakbalk) met je rechtermuisknop. Vervolgens met rechtermuisknop wederom klikken op je Taakbalk en scroll dan naar boven toe naar Werkbalken > Snel starten.
Vink snelstarten aan en ga dan terug naar Taakbalk vergrendelen om je setting te bevestigen met een vinkje hiervoor. Als het goed is moet nu automatische opstarten :)
 
balk snel starten

hoi I.slaats, heb gedaan wat jij zij en de pc een paar keer opnieuw opgestart, het lijkt er op dat dit de oplossing is, bedankt,

groet Willem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan