Werkbalk verbreden

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJurriaans Sr

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2007
Hallo hulpvaardige experts,ik zou graag in excel een werkbalk maken die breder is
dan normaal,met knoppen en velden.
Ik weet niet of dit mogelijk is en ook niet hoe dat moet?Kan ieman het mij duidelijk maken.

groeten peter.

Op het moment dat je knoppen toevoegt aan een knoppenbalk, wordt die balk vanzelf breder. Ik denk niet, dat je de breedte van de knoppenbalk op voorhand op een zelf te bepalen breedte in kan stellen. Eventueel kun je een aantal dummy knoppen maken zonder afbeelding, zodat de balk breder lijkt.

OctaFish.Dank voor de reactie,echter er is een misverstand.Ik bedoel met de breedte
iets anders.De werkbalk is normaal Zo breed als er knoppen zijn ik noem dit de lengte,

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
niet zo maar @ @ @ Zo breed.Er moeten meer I @ @ @ @
--------------------------------- I
knoppen op deze manier op komen. I @ @ @ @
---------------------------------------------------------------------------------
Ik zou natuurlijk twee balken kunnen gebruiken maar die kun niet samen dokken.

Peter:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Ja, die spraakverwarring.. :D Meeste mensen hebben het over de Hoogte en Breedte, niet over de Lengte en Breedte. Die maten gebruik je meer voor een plat vlak, en niet bij staande objecten, zoals een werkbalk.
Komt bij, dat je met programmeren ook de Breedte (Widht) van een object, en de Hoogte (Heigth) van dat object kunt instellen. Dus daarom houden we dat ook maar aan, want anders worden we met z'n allen echt gestoord....
Je kunt knoppen in een werkbalk onder elkaar krijgen door de werkbalk uit de Docking te halen. Dan heb je een los object op het scherm dat je naar believen breder en lager, of smaller en hoger kunt maken. Dat bedoel je dan waarschijnlijk ook niet?
Verder kun je via <Aanpassen> nog de grootte van de pictogrammen veranderen. Dan worden ze bijvoorbeeld (wanstaltig lelijk en) groot weergegeven. Een simpel voorbeeldje in de afbeelding.

Bijlagen

• Werkbalk Grote Knoppen.jpg
    Werkbalk Grote Knoppen.jpg
    12,8 KB · Weergaven: 79
Michel.:D Het is toch wel wat ik bedoel.Dat een werkbalk verhoogt kan worden is
voor mij de oplossing:thumb:

Die begrippen over die L.B.D.daar wordt je echt soms duizelig van.

Zou je mij ook nog kunnen vertellen of je in een werkbalk in plaats van knoppen, velden
met een adres kunt zetten of overvraag ik je nu?

het voorbeeld is niet te verslepen,kan dat niet of zo:confused:

Gr.peter.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan