werkbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

humpe

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
26 mrt 2001
De blauwe balk onder in mijn scherm is 2x zo breed en ik krijg hem niet terug naar 1 breedte.

Heb je al eens rechtsgeklikt en daar het vinkje voor de vergrendeling afgehaald en daarna weer een geprobeerd?

Ik heb de taakbalk niet vergrendeld staan. Kan hem wel helemaal naar beneden drukken, staat op automatisch. Aan de rechterkant staan de iconen in 2 rijen en krijg deze niet op 1 lijn.

Maak anders ff een screenie ofzo. Gewoon Shift+Print Scrn drukken en dan via een of ander paintprogramma ofzo opslaan en ff op een site gooien of hier uploaden ofzo. Dan is het misschien wat duidelijker

Ik heb het helemaal door gelezen. Heb zelf geen dubbele iconen staan of iets onbekend. Kan de blauwe balk wel helemaal breder maken en heb het al op de zijkant gezet. Geken of dat hielp om te veranderen, maar het is spontaan ontstaan en weet niet waardoor. Geen melding er over gekregen. Anders moet ik maar terug om te kijken voor herstelpunt. Dat zou jammer zijn.

Toch maaar voor systeemherstel gekozen en dit heeft tot het gewenste resultaat geleid. Wat het juiste zou zijn geweest om te doen weet ik dus niet, omdat voorgaande conversatie bij mij niet lukte. Maar bedankt voor het mee denken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan