Werkbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

jgpeters

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2002
Berichten
439
Eeen vraag, ik heb een Toshiba A 200-1NH met windows vista premium. Nu zit er boven aan het scherm , een werkbalk die alle functie toetsen weergeeft . Die werkbalk is weg, Ik kan hem hem niet terug vinden. Kan iemand mij helpen hoe ik dat moet doen.
Groet Joop
 
Wat voor functie toetsen bedoel je? Ik heb namelijk thuis ook Vista Premium en heb daar geen functietoetsen. maar als jij aan kan geven wat voor en wat ze doen dan zoek ik wel verder voor je
 
Op het beeldschermpje, krijg je met je muis schuif bovenin een regel waar alle functie toetsen komen Van 1 t/m 12 dan moet je met Fn toets gelijktijdig een functie toets drukken, dan krijg je te zien wat ze doen. Zoals Fn en functie toets F8 draadloos aan/uit.
Deze regel is weg. Hij verbergt zich ook weer als weggaat met je muis.

Groet Joop
 
> Beeld.
> Werkbalken.
> Vink aan: Standaardknoppen weergeven.

Succes! :thumb:
 
Hier kan je de handleiding bekijken voor je type notebook, misschien heb je daar wat aan

http://nl.computers.toshiba-europe.com/cgi-bin/ToshibaCSG/download_manuals.jsp

Anders zou je via deze link kunnen kijken of er een driver is voor je toetsenbord of zo en die opnieuw installeren:

http://nl.computers.toshiba-europe.com/cgi-bin/ToshibaCSG/download_drivers_bios.jsp

Ik zoek trouwens nog verder naar een concretere oplossing hoor, maar misschien heb je hier wat aan

Met vriendelijke groet

Stefan
 
> Beeld.
> Werkbalken.
> Vink aan: Standaardknoppen weergeven.

Dit ga je dus écht niet vinden bij Vista...
__________________________________________

Die werkbalk wordt waarschijnlijk neergezet door een programma. Misschien moet je de drivers van de functietoetsen eens opnieuw installeren.
 
Laatst bewerkt:
het is dus een laptop met multi-media en f\extra functie knoppen enzo dus?
 
Ik heb het niet gevonden, maar ben teruggegaan naar systeem herstel van 1 week geleden. Allemaal bedankt voor de hulp. Ben wel wat programma ,s kwijt
, maar dat neem ik op de koop toe.

Groet Joop
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan