Werkbalken in IE 6

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Ik heb een spambalk (zie bijlage) die ik maar niet kwijt kan raken. Als ik hem uitvink komt ie toch elke keer weer terug. Heb hem ook verwijderd in C:\windows na zoekopdracht. Tevens Spybot en adaware gedraaid maar dat balkie blijft maar komen. Ook heb ik een Google toolbalk, die is er de ene keer wel de andere keer weer niet, zo heb je er dus niets aan want er zit een popup toestand op, maar de pop is er al voordat die googlebalk aanwezig is alsie alkomt!!

Wie weet wat ?

grt
elbert

bijlage

oh hier nog de bijlage

ja was ff moeilijk om het minder te krijgen. hier komt ie

Bijlagen

• searchtheweb.jpg
    searchtheweb.jpg
    79,2 KB · Weergaven: 32
Misschien kan je ff hier kijken, vooral als je al op spyware heb gecontroleerd. Je hebt dus die beroemde Lop.com (1 van de vele varianten) op je pc zitten.

nou nou die jongens moet ik ook nie op mun verjaardag hebben, ik begrijp dus dat adaware en spybot dat proggie erniet uithalen, maar ik heb het wel gedeleted.. dan maar met hijack proberen......

gotit met hijack wat gaat dat snel zeg hij is weg nu hopelijk blijftie weg....ik heb nog een vraag maar dat moet op een andere plek dus kom maar mee gezina.. thnx gaat over outlook express en outlook en spameater pro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan