Ik heb helaas geen ervaring in vba, maar heb begrepen dat wat ik wil bereiken, kan worden bereikt dmv vba code.
Ik heb in een map diverse excel werkboeken (facturen).
Op werkblad 1 van alle werkboeken staat een factuur.
Alle facturen hebben eenzelfde layout, met in cel D16 het factuurnummer.
Ik zou graag een verzamel werkboek willen maken middels vba code, waarbij alle werkbladen nr 1 van de verschillende werkboeken automatisch worden gekopieerd het verzamel werkboek.
Daarbij zou ik willen dat elk werkblad naam de inhoud van een bepaalde cel krijgt. (ik wil dat het werkbladnaam het factuurnummer wordt. Dit nummer staat in cel D16)
Is er misschien iemand die hiervoor, of voor soortgelijk case, vba code heeft geschreven en dit wil delen.
Ik heb in een map diverse excel werkboeken (facturen).
Op werkblad 1 van alle werkboeken staat een factuur.
Alle facturen hebben eenzelfde layout, met in cel D16 het factuurnummer.
Ik zou graag een verzamel werkboek willen maken middels vba code, waarbij alle werkbladen nr 1 van de verschillende werkboeken automatisch worden gekopieerd het verzamel werkboek.
Daarbij zou ik willen dat elk werkblad naam de inhoud van een bepaalde cel krijgt. (ik wil dat het werkbladnaam het factuurnummer wordt. Dit nummer staat in cel D16)
Is er misschien iemand die hiervoor, of voor soortgelijk case, vba code heeft geschreven en dit wil delen.