Hallo allemaal,
heb het helpmij.nl forum en andere fora al doorgespit maar tot nu toe geen oplossing gevonden.
Ik wil het volgende maken in excel:
Kopieer alle data vanuit tabblad "invoer" automatisch naar het tabblad "garantie" bij aanklikken van het tabblad "garantie" (dus als er iets gewijzigd is moet ik ten allen tijde de nieuwste versie hebben)
Dan wil ik graag een dropdown menu (bovenaan tabblad "garantie" waaruit ik alle leveranciers kan selecteren en afhankelijk van welke leverancier dan de
bijbehorende producten getoond worden. (eigenlijk een soort filter)
Ik heb een voorbeeldbestandje toegevoegd.
Iedereen alvast bedankt voor het meedenken.
Bekijk bijlage voorbeeld1.xlsx
heb het helpmij.nl forum en andere fora al doorgespit maar tot nu toe geen oplossing gevonden.
Ik wil het volgende maken in excel:
Kopieer alle data vanuit tabblad "invoer" automatisch naar het tabblad "garantie" bij aanklikken van het tabblad "garantie" (dus als er iets gewijzigd is moet ik ten allen tijde de nieuwste versie hebben)
Dan wil ik graag een dropdown menu (bovenaan tabblad "garantie" waaruit ik alle leveranciers kan selecteren en afhankelijk van welke leverancier dan de
bijbehorende producten getoond worden. (eigenlijk een soort filter)
Ik heb een voorbeeldbestandje toegevoegd.
Iedereen alvast bedankt voor het meedenken.
Bekijk bijlage voorbeeld1.xlsx