• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Werkblad met hyperlink kopiëren

Status
Niet open voor verdere reacties.

TooDoo

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2012
Ik heb een bestand in excel met verschillende hyperlinks naar mappen op mijn pc.
"Dus de map waarnaar de hyperlink verwijst staat alleen op de pc's in mijn kantoor en niet op de pc's van kantoren in het buitenland."

Nu moet ik binnekort naar het buitenland voor mijn werk en ik moet dit excelbestand daar kunnen tonen en de hyperlinks moeten ook werken.
Het is niet de bedoeling dat mijn pc meegaat dus ik zou dit excelbestand op een cd-rom willen branden of het excelbestand willen doormailen zodat ik het op een pc vanuit het buitenland kan tonen.

Ik heb, om te testen, geprobeerd om het excelbestand door te sturen naar een collega hier in het kantoor (dus de de map waarnaar de hyperlink verwijst staat ook op haar pc maar zij kon de hyperlinks niet openen.. :(

Ook als ik het excelbestand kopieer naar een andere map op mijn pc, kan ik de hyperlinks niet meer openen..

Kan iemand mij hierbij verder helpen?
Ik heb al gezocht naar antwoorden op het forum en een paar dingen geprobeerd, maar niets helpt.

Ik hoop dat mijn vraag een beetje duidelijk is.. :)

Alvast bedankt!

Bedankt voor je antwoord Krolik.
Ik ga het direct even uittesten!

Dit lukt toch niet zo goed bij mij..
Ik kan mijn bestand wel toevoegen aan SkyDrive
maar als ik het wil openen in de browser of wil openen via excel krijg ik steeds een foutmelding

voorbeeld van foutmelding:
"Deze werkruimte is bezet. Probeer het later opnieuw" --> hier kan ik alleen op "Ok" drukken

OF

"Some files can harm your computer. If the file information looks suspicious or you do not fully trust the source, do not open the file,
You are opening the following:
File name: Cosmetics.xls
From: d.docs.live.net"
--> hier kan ik alleen "Ok" of "Cancel" aanklikken

Wat kan ik hieraan doen ?
Of zijn er nog andere mogelijkheden ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan