Hallo,
Wanneer ik in een werkmap een werkblad kopieer naar een ander werkblad werken de macro's niet meer.
Wanneer ik de naam van een werkblad aanpas werken de macro's niet meer.
Ik probeer een wedstrijdblad te maken van een viswedstrijd. In de werkmap moeten een 15 tal werkbladen komen welke een kopie zijn van de eerste.
In het werkblad staan enkele macro's en enkele formules.
Het eerste werkblad krijgt de naam Standaard, de tweede 22 april, de derde 05 mei enz.....
Het lukt me niet om de andere werkbladen werkende te krijgen.
De drukknoppen heb ik geplaatst om de persoon te helpen die het formulier moet gebruiken.
Wanneer ik dit werkende krijg moet ik nog een aantal werkmappen maken met andere wedstrijden.
Dank
ps: exel is niet mijn sterkste kant!
bladbeveiliging: vna
Wanneer ik in een werkmap een werkblad kopieer naar een ander werkblad werken de macro's niet meer.
Wanneer ik de naam van een werkblad aanpas werken de macro's niet meer.
Ik probeer een wedstrijdblad te maken van een viswedstrijd. In de werkmap moeten een 15 tal werkbladen komen welke een kopie zijn van de eerste.
In het werkblad staan enkele macro's en enkele formules.
Het eerste werkblad krijgt de naam Standaard, de tweede 22 april, de derde 05 mei enz.....
Het lukt me niet om de andere werkbladen werkende te krijgen.
De drukknoppen heb ik geplaatst om de persoon te helpen die het formulier moet gebruiken.
Wanneer ik dit werkende krijg moet ik nog een aantal werkmappen maken met andere wedstrijden.
Dank
ps: exel is niet mijn sterkste kant!
bladbeveiliging: vna
Laatst bewerkt: