• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

werkblad verdwijnt naar links op scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bamekipa

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2001
excelbeeld werkmap.pngZodra ik een bestaand exceldocument open, zie ik alleen een deel van het werkblad links op het scherm.
Zie afbeelding.
Hoe krijg ik het gehele beeld weer terug?

Kun je, door in de adresbalk te gaan staan het naar rechts slepen?

Ik gebruik nooit excel, maar ik zie dat je rechtsonderin, naast de instelling van 100%, daar staan 3 icoontjes op een rij. Daar heb je de middelste geselecteerd (pagina-indeling) en ik heb hem in mijn excel op de meest linkse staan (normaal). Als je begrijpt wat ik bedoel.

Dit kan een heel domme opmerking van mij zijn, maar nogmaals het is de eerste keer dat ik excel open op mn pc :)

Klik met je linker muis links op de balk net onder 'A1' en boven 'E' en de '9' (van de centimeter) zie rode stip in bijlage
verschuif deze dan naar beneden en dan zie je rechtsboven het vierkantje om het beeld te maximaliseren.

Bijlagen

• Image1a.jpg
    Image1a.jpg
    41,4 KB · Weergaven: 49
Laatst bewerkt:
Kun je het bestandje hier plaatsen?

Vreemde situatie. Ik had aanvankelijk het bestand toegevoegd en vervolgens geprobeerd te openen. En dan opent het bestand "normaal"!
Nu maar weer verwijderd. Ik bekijk nog even wat er fout gaat en zal indien nodig alsnog het beatnd plaatsen.

Het bestand is beveiligd met een wachtwoord.
Je zult de beveiliging er af moeten halen dan kan het bestand gewoon gebruikt worden.

Ik heb het wachtwoord, maar als ik de beveiliging eraf haal lukt het nog niet.

Ik heb het volgende gedaan: het bestand via de mail naar mijzelf gemaild (als bijlage). Als ik de mail open en het bestand open dat is het beeld ineens "normaal". Vreemd toch?

Is inderdaad vreemd en ik kan het niet verklaren.
Maar je kunt nu gelukkig weer met het bestand werken.

ps succes met het lopen.

HaHa ja bedankt worden weer drie inspannende dagen, maar voor het goede doel!

MAAR: als ik het bestandje weer bewerk en opsla en vervolgens weer open is het probleem weer terug.

Lukt nu wel. Tja ..... Misschien toch te maken met die beveiliging met ww.

Bedankt in ieder geval

Ik heb even gegoogled op ropa

Nu wens ik je dus extra veel succes :thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb:

Ik hoop dat ik hierbij ook een steentje heb bijgedragen aan het goede doel.

Eigenlijk een minuscuul zandkorreltje vergeleken bij jullie prestatie, maar het is in ieder geval een hart onder de riem.

toi-toi-toi :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan