Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Ik ben met een stamboom bezig maar nu blijkt dat het werkblad te klein is. Te weinig kolommen. De laatste kolom is IV en het toevoegen is niet meer mogelijk.
Is er manier of een tooltje waar je het werkblad mee kan vergroten?
Misschien moet je de layout van je stamboom dan eens aanpassen, als je alle kolommen tot en met IV nodig hebt... dat lijkt me wel erg veel. :shocked:
WV1302,
In Office 2007 heb je 1.048.576 rijen en 16.384 kolommen.
Dan zal ik eens de 2007 versie moeten aanschaffen. In de 2003 versie is er, voorzover u weet, geen mogelijkheid om dit aan te passen? Office is nu niet onmiddelijk het goedkoopste pakket om aan te schaffen.
In ieder geval, bedankt voor de tip. :thumb:
Niet mogelijk.
Maar heb je op internet geen gratis progjes voor stambomen? Ik kan me niet inbeelden dat dit niet zo is...
Succes ermee
Wigi
Grote familie!
Ik zit nu in het jaar 1510. En gezinnen van meer dan 10 kinderen was 300 tot 500 jaar geleden geen zeldzaamheid. Het grootste gezin heeft tot hiertoe 18 kinderen. Inderdaad 18, en neen het is geen konijnenfamilie.![]()
Dat is meer dan 9*26 + 26 = 260 kolommen (rekenfouten daar gelaten).
Excel heeft 2^8 kolommen, 256 dus![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.