• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

werkblad verwijderen

• Onderwerp starter Onderwerp starter forte
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

forte

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2003
Ik heb een redelijk eenvoudig spreadsheet met zo'n 12 werkbladen opgezet.

Nu wil ik een paar werkbladen verwijderen, maar dit wil niet lukken omdat onder - bewerken- werkblad verwijderen, niet actief is.(lichtgrijze letters i.p.v. zwarte)

Waarom is dit niet actief en hoe kan ik dit evt. weer actief maken?

Alvast bedankt voor jullie snelle reactie!:thumb:

Onder beveiliging staat ook werkmap beveiligen en blad beveiligen niet actief, gedeelde werkmap beveiligen staat wel actief maar hier kom ik niet verder mee.

Nog enig andere suggesties?

Nog bedankt voor je snelle reactie!

Misschien...

Kijk eens onder Extra, Werkmap delen. Staat op het tabblad Bewerken een vinkje bij "Gelijktijdige bewerking door meerdere gebruikers toestaan. Hierdoor kunnen ook werkmappen worden samengevoegd"? Haal dat vinkje dan eens weg, en kijk of je dan kunt doen wat je wilt...

bingo!

Inderdaad door dit vinkje weg te halen werd het verwijderen weer actief gemaakt.

Waarschijnlijk heeft dit te maken met het feit dat mijn documenten zijn gedeeld in een netwerkje met mijn laptop (?)

Bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan