Hallo,
Bij het sluiten van werkmap FD moeten de werkbladen, JAN, FEB, MRT, tot en met DEC, gekopieerd worden naar werkmap Backup3. Dit zijn de zichtbare werkbladen in de werkmap FD
Dit gebeurt met volgende code:
Situatie: Open van Backup3, kopie plaatsen en terug sluiten van het bestand en vervolgens sluiten van FD.
Tot zover werkt alles normaal zonder fouten.
Probleem: De maanden maart, mei en oktober worden echter niet gekopieerd.
Ik heb het bestand geprobeerd zonder wachtwoorden, de beide bestanden terug opgebouwd, doch het lukt mij niet om het op te lossen zodanig dat ook maart, mei en oktober worden gekopieerd.
Iemand een uitleg waarom dit maar gedeeltelijk lukt?
Alvast bedankt.
Marc
Bij het sluiten van werkmap FD moeten de werkbladen, JAN, FEB, MRT, tot en met DEC, gekopieerd worden naar werkmap Backup3. Dit zijn de zichtbare werkbladen in de werkmap FD
Dit gebeurt met volgende code:
Code:
Option Explicit
Sub Kopie()
Dim wbDst As Workbook
Dim Br
On Error Resume Next
Application.ScreenUpdating = False
'Set wbDst = Workbooks.Open("C:\FD\Backup1.xlsm", Password:="1111", WriteResPassword:="1111")
Set wbDst = Workbooks.Open("C:\Users\dispatching\Music\Test\Backup3.xlsm")
For Each Br In Application.GetCustomListContents(3)
With wbDst.Sheets(Br)
'.Unprotect Password:="1111"
ThisWorkbook.Sheets(Br).Range("A1:AL29").Copy .Range("A" & Rows.Count).End(xlUp).Offset(3)
'.Protect Password:="1111"
End With
Next
Application.ScreenUpdating = True
wbDst.Close True
End Sub
Situatie: Open van Backup3, kopie plaatsen en terug sluiten van het bestand en vervolgens sluiten van FD.
Tot zover werkt alles normaal zonder fouten.
Probleem: De maanden maart, mei en oktober worden echter niet gekopieerd.
Ik heb het bestand geprobeerd zonder wachtwoorden, de beide bestanden terug opgebouwd, doch het lukt mij niet om het op te lossen zodanig dat ook maart, mei en oktober worden gekopieerd.
Iemand een uitleg waarom dit maar gedeeltelijk lukt?
Alvast bedankt.
Marc
Bijlagen
Laatst bewerkt: