• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

werkbladen(tabbladen) kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Astrid2002

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2002
in een bestand was ik diverse werkbladen aan het maken (voor uitwerkpapier wat ik nodig heb) ik had een stuk of 8 gemaakt toen ik even aan het stoeien was om tekst over 2 cellen te centreren(wat wel gelukt is) maar na deze handeling kwam ik tot de ontdekking dat mijn tabbladen onder aan het scherm verdwenen zijn. Bij opties onder extra staat gewoon vinkje voor werkbladen. Als ik een nieuw bestand maak zie ik ze ook gewoon keurig onderaan staan, maar dus niet in het bestand waar ik nu werk. (ook niet na opnieuw opstarten.
Hoop dat iemand me kan helpen!

Dan zal je die verwijderd hebben. Heb je een backup?

Als ik kies voor blad verplaatsen dan zie ik in het rijtje alle namen van mijn werkbladen staan. Als ik nieuw werkblad toevoeg kom ik op 'lege'pagina maar zie geen tabblad.

Beste Astrid,

Waar begint jouw horizontale schuifbalk in het vreemde bestand? Links daarvan zie je een vierkantje met een driehoek die naar links wijst, en direct links daarvan staat een vertikaal lijntje. Dubbelklik daar eens op met de linkermuisknop?
Ik heb namelijk het vermoeden dat de vertikale schuifbalk helemaal naar links is getrokken over de tabbladnamen heen.
Als je met de rechter muisknop klikt op één va de vier vierkantjes linksonder dan zul je waarschijnlijk de namen van al je tabbladen zien.

@Wigi. Te snel gelezen? :-)

Groeten,
Richard

@Wigi. Te snel gelezen? :-)

Ik lees in de vraagstelling niets dat conflicteert met mijn gevolgtrekking dat er tabbladen verwijderd zijn. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat er nog andere mogelijkheden zijn, waarvan jij er 1 hebt gegeven.

Wigi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan