• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Werkbladen

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarcVB

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2006
Berichten
52
Ik heb een vrij groot excel bestand met tal van werkbladen, gemakkelijkheidshalve heb ik de benoemd 01,02,03,04 enz Nu om het juiste werkblad te kiezen zou ik graag op het eerste werkblad een opsomming hebben van alle bladen waar ik door er met een muisklik op te klikken meteen naar het juiste werkblad spring vb
01 Data
02 Verlof
03 Inkomsten
Is zoiets mogelijk?
 
Ken je deze optie al:
Rechtsklikken op de pijltjes om tussen je tabbladen te navigeren (links onderaan)
Dan krijg je een lijst van alle tabbladen. Inhoudsopgave dus, en beschikbaar op elk willekeurig punt in je bestand.

Luc
 
Met dit vb komt alles op een nieuwblad is van LucB.

zie bijlage
 

Bijlagen

  • InhoudsOpgaveTabbladen.zip
    8,1 KB · Weergaven: 50
Bedankt voor de aangereikte oplossingen, had ondertussen zelf iets gemaakt met macro's maar omdat het bestand iets meer dan 50 werkbladen bevat begon deze hopeloos lang te worden. De tip van Luc rechts klikken op pijltjes kende ik indedaad niet en het voorbeeld van jpvs is net datgene wat ik zocht. Bedankt allemaal!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan