Werken deze componenten samen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

koploper

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2011
Beste Helpers, :)

Al een tijdje denk ik aan een nieuw systeem, dus ik ben wat gaan samenstellen en afwegen, uiteindelijk ben ik op dit lijstje gekomen. Zoals te zien is, kies ik een budget processor en investeer ik wat meer in het moederbord, omdat ik 4XDDR3 sockets wil, USB 3.0, en ook HDMI aansluiting. Voor het ram geheugen heb ik gekozen voor 2X2gb. De 400W voeding heb ik al ;)

Nu mijn vraagjes:

1. Werken deze componenten samen?

2. Is de kast geschikt voor dit alles?

3. Kan ik in plaats van 2X2gb ook één bankje van 4gb in het moederbord drukken?? Of moeten het omdat dual channel is minimaal 2 reepjes zijn? :)

4. Hebben jullie suggesties voor wat ik kan veranderen?? :D

5. (ondanks dat het al goedkoop is): Zijn deze componenten goedkoper te krijgen?? :)

6. Wanneer zakken de prijzen van pc-componenten altijd?? Is dat vóór sinterklaas?? Of ná sinterklaas?? Voor kerst, of na kerst?? :) Wanneer is het het het beste om dit aan te schaffen?? :)

Bedankt voor het lezen, antwoorden, en helpen!! ;)

Mvg,

Eduard :thumb:

Laatst bewerkt:
ok graag meer info aub
wij weten dus niet wat je gekozen heb graag merk en type van het gekozen martiaal.
voorbeeld asus crosshair formula z deze heeft dus de fx990 chipset
nu geef je totaal geen info je heb dus zelf een lijstje dus type het over beste.

m.v.g shetlander

dan was je die vast vergeten want er staat geen link maar nu wel.
:thumb:

Nope, toen stond er wel een link ;)

Voor het laatst bewerkt om 19:26, en jouw post was om 19:44 ;)

Offtopic nu:

Kan iemand me helpen?? :D

Mvg,

Eduard

@Shetlander: aangezien ik als Supermoderator de berichtenhistorie kan inzien kan ik meegaan met Koploper dat deze link al vanaf de topicstart in het bericht stond.;)

Ja ok, maar ik wilde het alleen ff zeker weten voor aankoop, ik heb de site al gezien ;)

Weet iemand een antwoord op de andere vragen?? :)

Dankjee! :D

Eduard

EDIT:

@frankwannet
ja idd ;)

en waarom zie ik deze dan niet ???

kan screen shot leveren trouwens indien gewenst.:thumb:
trouwens ik ben voormalig virtuosa maar mijn account is helaas history.
t.s had je al antwoord gegeven trouwens je zal echt even bij de asus site de pdf van dat bordje even in zien.
deze geef je de info die je dus nodig hebt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Maar kunnen jullie me ook helpen met mijn andere vragen?? :)

(sorry als ik ongeduldig ben :o )

mvg,

Eduard ;D

sorry maar deze info woord hier niet weer gegeven helaas.
ongeduld of niet doet er niet toe hoor ben ook niet boos of zo ik krijg niet de info hier binnen.

Laatst bewerkt:
okay.... :(

weet je wel een antwoord op 3, 5 en 6?? :$

Mvg,

Eduard ;)

hallo als je de manuaal download van dat bord kan je zien wat er dus woord ondersteunt en in hoe.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan