Werken deze onderdelen met elkaar correct?

Status
Niet open voor verdere reacties.
he zou prima moeten werken,nadeel is dat de voeding niet heel krachtig is wat je merkt bij het uitbreiden maar je krijgt em bij je kast dus voor nu is het voldoende.die grafische kaart is ook niet de nieuwste meer maar hij zou nog wel prima moeten presteren.

he zou prima moeten werken,nadeel is dat de voeding niet heel krachtig is wat je merkt bij het uitbreiden maar je krijgt em bij je kast dus voor nu is het voldoende.die grafische kaart is ook niet de nieuwste meer maar hij zou nog wel prima moeten presteren.

Dank voor de hulp. Misschien koop ik dan wel een kast zonder voeding en koop ik voeding er zelf bij.

Ja, alles wat je hebt geselecteerd is compitabel met elkaar. Alleen moet je erop letten dat een S1366 gebruik maakt van een 'Triple Channel DDR3 memory technology'. Dat houdt in dat je minimaal 3 DDR3 geheugenmodules in de pc doet. Dus je kan 3x jouw geselecteerde DDR3 geheugenmodule erin doen, maar dan wordt je pc een stuk duurder, terwijl de pc niet gebruik maakt van de 3x4 GB aan geheugen. Ik raadt je aan om bijvoorbeeld een set te kopen met 3 geheugenmodules, met 1 of 2 GB geheugen per module. Je pc draait dan goed, met meer dan genoeg geheugen. Zo'n set van drie kost overigens nauwelijks meer dan de module die je nu geselecteerd hebt;)

Hier nog een tip: de videokaart is een beetje verouderd. Dat is geen probleem, behalve als je van plan bent om flink te gaan gamen met je pc. Als je gaat gamen, is de combinatie van een i7 processor en een nieuwere videokaart (ATI 5000 serie bijvoorbeeld) uitstekend. Als je je pc alleen voor 'normale dingen' gaat gebruiken, zoals videobewerking, tekstverwerken, is de i7 processor eigenlijk over the top. Een i7 is bedoeld voor hardcore computerfanaten en gamers. In dat geval zou ik gaan voor een i5. Dat is een minder sterke processor, maar een stuk goedkoper, en uitstekend geschikt voor de normale computerbezigheden. Let wel op: een i5 maakt gebruik van een S1156 moederbord. Overigens maakt een s1156 moederbord gebruik van een 'Dual Channel DDR3 memory technology', wat dus inhoudt dat er minimaal 2 geheugenmodules moeten worden geplaatst. De keuze van een s1156 moederbord scheelt een hoop geld, maar het ligt er aan wat je van plan bent met je pc te gaan doen...

Laatst bewerkt:
Ja, alles wat je hebt geselecteerd is compitabel met elkaar. ... De keuze van een s1156 moederbord scheelt een hoop geld, maar het ligt er aan wat je van plan bent met je pc te gaan doen...

Dank voor de uitgebreide info :thumb:

Ik ben eigenlijk van allebei, dus ik laat het er maar bij. Ik zal wel het Geheugen dan veranderen.

Nog een keer, dank! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan