• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Werken met een lus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomas25

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2012
Goeiesmiddags:-)

Ik heb een leuk bestand gemaakt welke ik wil gaan gebruiken voor een stuk voorraadbeheer en facturatie.

Ik zal jullie niet lastig vallen met het complete bestand, maar heb 1 vraagje. Ik heb even een testbestandje gemaakt waarin alleen het deel zit waar ik een vraag over heb. Let dus even niet op de opmaak en eigenlijk helemaal nergens op:-)

Nu dan eindelijk mijn vraag:
Ik wil uit het blad "Bestellingen" de gegevens geplaatst hebben in het blad "Factuur", ik wil het graag zo hebben dat als ik in veld B1 van het blad Factuur het klantnummer 11111 invul dat dan in cellen C4 t/m E16 de gegevens geplaatst worden welke in blad "Bestellingen" geplaatst zijn achter klant 11111

Ik heb het vermoeden dat ik dan van blad "Bestellingen" een database moet maken en moet gaan werken met een loop, ik beheer VB niet! In PHP geen probleem maar in excel mis ik dat stukje:-)

Zou iemand mij misschien willen helpen, als het in het testvoorbeeldje werkt dan kan ik het zelf wel omzetten in mijn bestand, ik begrijp namelijk wel wat er gebeurd als er een stukje VB geschreven is, ik beheer het alleen niet zodanig dat ik het zelf kan schrijven.

Alvast :thumb: voor het meedenken

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Mijn dank is groot

Het is makkelijker dan ik had verwacht, dankjewel hiervoor, je hebt me enorm geholpen:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan