werken met subsync

Status
Niet open voor verdere reacties.

crocky26

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jan 2008
Hallo allemaal,
Ik heb een probleem met subsync of ik snap het niet helemaal. (eerder het laatste denk ik)
Het verhaal is als volgt.
Ik download een film daarna een ondertitel.
Film speelt prima af in windows media player zonder ondertitel.
Vervolgens ga ik knippen en plakken in subsync (avi video en srt ondertitel)
Ik krijg in subsync geen beeld, in subtiteld media player geen beeld in realplayer geen beeld, trouwens wel geluid bij allen.:eek:
En in windows media player wel beeld enzo maar weer geen ondertitel.:shocked:

Wie kan mij asjeblieft vertellen wat ik fout doe?
Ben hier nu 2 dagen mee aan het worstelen en zoeken en begin er aardig gestoort van te raken. Ik doe vast en zeker wat fout maar wat???? :(

Alvast dank van een meisje die heel graag een filmpje wil kijken

Groetjes ing.

Wat wil je "knippen en plakken"???

Om ondertitels te wijzigen, te synchroniseren of zelf te maken gebruik je Subtitle Workshop, hier gratis te downloaden: http://www.urusoft.net/downloads.php?lang=1

Voor het afspelen van ondertitels kun je het K-Lite codec pack downloaden, bijvoorbeeld hier: http://www.codecguide.com/

In dit codecpack zitten zowel DirectVobSub als ffdshow...

Om de ondertitels HARD [permanent] in de film te zetten, kun je WinAvi gebruiken... of ConvertXtoDvD

Hallo ErpCity,

Ik zei knippen en plakken als bij wijze van.
Met subsync zet ik de ondertitel in de film, ik kom er alleen niet uit waarom het niet lukt.
Oftewel ik doe vast iets fout.
Ik weet niet of ik goeie bestanden gebruik met de juiste programma's.
Wat jij me nu vertelt ben ik her en der wel tegengekomen.
In de afgelopen 2 dagen heb ik heel wat gelezen en er is genoeg te downloaden.
Iedereen heeft zn eigen manier.
Maar voordat ik als een bezetene weer ga downloaden zou ik graag willen weten wat ik fout doe voordat mn hele pc op hol slaat.:p
Het enige wat ik probeer is een filmpje proberen te kijken op de pc met ondertitel.
En uit te zoeken wat de juiste manier is.
Ik dacht met dit goed te zitten maar als iemand een betere manier heeft hoor ik het graag, heel graag.
Ik dank je voor je reactie Erpcity, zo te lezen weet je waar je over praat.
Wat vind jij dat ik het beste moet gebruiken om mn doel te bereiken? En met wat voor bestanden?

Groetjes ing.

Hoi ErpCity,

Ik heb inmiddels subtitle workshop gedownload en heb weer hetzelfde probleem.
Geen beeld.

Als iemand weet wat ik fout doe?

Please help!!!:(

Groetjes ing.

Heb zelf met subsync ook geen beeld. Maar ik heb dit niet als een groot probleem gezien.
Ik ga altijd als volgt te werk,
Eerst download ik de film en ondertitel,
Daarna geef ik de films alle 2 de zelfde naam behalve de extentie dus bijv. the godfather.avi en the godfather.srt.
Vervolgens speel ik de film af in BS Player, bij sommige films kreeg ik geen beeld tot dat ik de K-Lite codec had gedownload.
Daarbij kijk ik of de ondertitels goed staan. Wanneer dit niet het geval is kijk ik ongeveer hoever ze achter of voor lopen. Daarna open ik SubSync, verplaats ik de ondertitels qua tijd en sla ik ze op. Daarna controleer ik het nog een keer, wanneer ze nu weer verkeerd staan pas ik ze opnieuw aan. Wanneer ze goed staan is het probleem opgelost en kan ik m'n film kijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan