• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

werken met verborgen sheets

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mr_Miller

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2006
allen,

Ik heb een paar macro geschreven die gebruik maken van verschillende sheets. Nu is het de bedoeling dat maar 1 sheet zichtbaar is en de rest niet. Op het moment dat de macro bij een sheet aankomt die "verborgen" is dat loop die vast.

Weet iemand hoe ik dit oplos.

Bij voorbaad dank.

Gr.

Mr_Miller

Mr_Miller zei:
allen,

Ik heb een paar macro geschreven die gebruik maken van verschillende sheets. Nu is het de bedoeling dat maar 1 sheet zichtbaar is en de rest niet. Op het moment dat de macro bij een sheet aankomt die "verborgen" is dat loop die vast.

Weet iemand hoe ik dit oplos.

Bij voorbaad dank.

Gr.

Mr_Miller

Hallo Mr_Miller,

Heb je hier wat aan zie bijlage.

Gr Justes

Bijlagen

Hmm, nee, helaas niet helemaal.

Stel.

Sheet 1 is zichtbaar
sheet 2 is niet zichtbaar.

Nu heb ik een marcro die op sheet 1 gegevens met behulp van gegevens die op sheet 2 staat. Alleen sheet 2 mag niet zichtbaar worden. Als ik dit nu doe krijg ik een foutmelding in m'n macro omdat sheet 2 is verborgen.

Toch in iedergeval bedankt voor de snelle reactie.

Gr.

Mr_Miller

justus,

Dit is volgens mij hetzelfde als die eerste, maar dan alleen voor sheet 2

Ik wil alleen weten of het mogelijk is om mbv een marcro toch met een sheet te werken zonder dat deze zichtbaar wordt gemaakt (visible blijft altijd false).

Groeten,

Mr-Miller

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan