Werkgeheugen er bij plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.
De stap van 512mb naar 1.5gb dat zul je wel merken.Werkt alles net een beetje vlotter.
Die laatste stap van 1.5 naar 2gb zal gezien je systeem niet echt merkbaar(meetbaar )zijn.

merk en prijsverschillen?tja waarom is een mercedes duurder als een fiat?;)

Maar waarom toch niet zo'n 2gb setje?
Daarmee haal je toch het maximale eruit..

Laatst bewerkt:
omdat je een mercedes mooier vind :P

nee dus de ene is niet sneller of iets?

Na ik moet even gaan kijken of ik een 1 gb setje koop of een 2gb setje ;)

okidoki

succes:thumb:

EDIT: en nee niet sneller of iets...

Laatst bewerkt:
zijn er ook bedrijven met een minder hoge verzend kosten? 10 euro voor alleen een geheugenkaartje is vrij prijzig vind ik zelf.

43.50 voo 1gb??ahummmm

maar ok die jij nu linkt die kan je gewoon zetten hoor....

Al eens op marktplaats gekeken voor geheugen??

ik heb het idee dat je daar altijd genaait word :P Tenminste ze helpen je je portemonee lichter te maken...

Marktplaats heb ik het niet zo mee :P en dan moet je het ook ophalen ect. Maar als ik dat geheugen bestel ben ik ook wel 25 + 9.50 = 34.50 kwijt. Oké het schild nog wel 9 euro maar toch.

Ik zal er nog eens over na denken...

Gr. boris

tja ophelen.Als je een advertentie vindt bij je in de buurt kan je halen en ook gelijk testen...............dus laat ze maar zien dat werkt.

Maar goed,hoe en wat is helemaal aan jezelf natuurlijk

ik had het al tegen me moeder verteld en nu kwam me vader dat hij het betaald :P Dus ze kopen het gewoon bij de computerboer :P

maar is dat er in zetten moeilijk?

ik had het al tegen me moeder verteld en nu kwam me vader dat hij het betaald :P Dus ze kopen het gewoon bij de computerboer :P

maar is dat er in zetten moeilijk?

heb jij het mooi voor elkaar:D

nee hoor.Kast los maken(stroom eraf en jezelf ontladen) en reepje in sleuf drukken.Kan maar op 1 manier.

ik neem aan dat ik die sleuf zo kan vinden :P na morgen ff zorgen dat me moeder hem gaat halen :P

maar idd, me vader kwam er zelf mee want eerst was ik er al uit van gaan dat ik hem zelf moest betalen maar, ik vind het niet erg :P

in ieder geval bedankt :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan