Werkgeheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.

JP_Zandt

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2001
Berichten
267
In totaal heb ik plaats voor 4 kaarten.
Ik heb nu twee kaarten van 128 MB geheugen.
Is het mogelijk om hier een kaart van 256 MB geheugen bij te zetten? Ik heb namelijk gehoord dat dit niet zou werken doordat alle kaarten hetzelfde MB geheugen zouden moeten hebben.
 
Laatst bewerkt:
Dat is wel mogelijk, alleen hebben we het dan of SDRAM-geheugen of iets anders? (DDR, Rimm etc)
 
Geplaatst door Muurhond


Je haalt gewoon nog een reepje van 256mb SDRAM PC133.

Dat was dus zn vraag of dit kan, dan moet hij er niet dus NOG eentje halen want een kaartje van 256 heeft hij nog niet die wil hij erbij

MAargoed het kan gewoon bij die 2x128 gezet worden hoor geen probleem
 
Geen probleem om 256 MB erbij te prikken. Heb dit laats ook gedaan. Heb nu 1 reep van 128 MB en 1 van 256 MB erbij geprikt. Geen probleem hier, en het is goed te merken dat je erop vooruit wat betreft snelheid e.d. En waarom dit niet samen gaat volgens sommigen is voor mij ook een raadsel! Bij mij dus wel. Laat nog eens iets van je horen.
 
Geplaatst door l.slaats.
Geen probleem om 256 MB erbij te prikken. Heb dit laats ook gedaan. Heb nu 1 reep van 128 MB en 1 van 256 MB erbij geprikt. Geen probleem hier, en het is goed te merken dat je erop vooruit wat betreft snelheid e.d. En waarom dit niet samen gaat volgens sommigen is voor mij ook een raadsel! Bij mij dus wel. Laat nog eens iets van je horen.

Hij heeft nu nog 2x 128mb PC133 in zijn pc zitten, hij wil er een reepje van 256mb bij, maar als dit bijv. PC100 zou zijn, dan gingen de kaartjes die hij al had, ook op de snelheid gaan draaien van PC100.

Het gaat wel samen maar dan wel met snelheidsverlies.
 
Gewoon 256MB pc133 bij proppen en het werkt prima ;)
 
Ok, iedereen bedankt voor de info.
Morgen effe een kaartje halen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan