Werkgeheugen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Burned

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2008
Hallo allemaal.

Ik heb een laptop van Packerd Bell met het besturingssysteem Windows XP (Service pack 2).

Nu zit er 1GB RAM geheugen in, ik wilde dat wat vergroten. Dus ik informatie gevraagt (Er zatten 2 geheugen plaatjes van 512mb in) en er werd mij verteld dat ik daarvoor 2 geheugen plaatjes van 1gb kon plaatsen. Dus ik dat gedaan, in me bios ook wat veranderd (inplaats van 64mb naar me video,128mb). Op het eerste gezicht leek alles goed te werken, maar toen kwamen de problemen:

- Als ik internet opstart, zegt hij van "rapport verzenden, niet verzenden" In beide gevallen word mijn internet afgesloten. (Firefox werkt wel)
- Hij zegt dat ik .dll bestanden mis.
- Hij sluit uit zichzelf dingen af. Bijvoorbeeld als ik op MSN zit, en ik typ een bericht, sluit hij nadat ik dat bericht heb verzonden, gewoon MSN af.
- Na een tijdje kreeg ik een blauw scherm, hierin stond o.a. "Als dit de eerste keer is dat u dit scherm ziet, start de computer opnieuw op. Als u dit scherm eerder heeft gezien, neem dan contact op met"
- Ik starte opnieuw op, en toen wilde hij niet eens meer doorstarten om te voorkomen dat Windows beschadigd zou worden.

Ik mijn laptop weer openschroeven, beide kaartjes van 512mb er weer ingedaan, In me bios ook de 128mb naar de video weer naar 64mb gezet en alles werkt weer perfect!

Ik probeerde het later weer, deze keer in de bios niks veranderd. Weer leek alles goed te werken, maar na een tijdje gebeurde dezelfde dingen.

Wat moet ik hier nu mee?

Alvast bedankt. :)

Hoi,

Welkom op Helpmij.
Er schieten me twee ideeën in mijn hoofd kan je moederbord (notebook)wel twee gig geheugen aan en geeft Packerd Bell niet aan welk merk en type je kan gebruiken .
Dus ik zou even op de site van Packerd Bell zoeken naar je type notebook en kijken bij de specificaties of het geheugen wel juist is.

Modag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan