Werkgroep sjablonen

Status
Niet open voor verdere reacties.

woltersgert

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2001
Geacht forum,

ik wil graag gebruik maken van gebruikerssjablonen en van Werkgroepsjablonen in Office 2010.

het instellen in Word gaat prima. In mijn Word staan de gebruikerssjablonen lokaal en de Werkgroepsjablonen vanaf het netwerk.

Word/Excel opstarten, hoe kan ik dan nieuwe documenten maken gebaseerd op de gebruikers sjablonen en hoe maak ik nieuwe documenten gebaseerd op de Werkgroepsjablonen.

Ik zie ze namelijk niet staan, de Werkgroepsjablonen. De gebruikers sjablonen zie ik wel staan.

Wat moet ik anders doen, of hoe werkt dit systeem.

Met vriendelijke groet,

Gert Wolters

het instellen in Word gaat prima. In mijn Word staan de gebruikerssjablonen lokaal en de Werkgroepsjablonen vanaf het netwerk.
Blijkbaar gaat er toch iets niet jofel :). Het maakt voor Word niet uit of je sjablonen neerzet in de map <Gebruikerssjablonen> of de map <Werkgroepsjablonen>, je ziet ze allemaal in één overzicht onder <Mijn sjablonen> onder het kopje <Start> in tabblad <Bestand>, <Nieuw>. Daarbij staan alle sjablonen die je direct in de map zet op het tabblad <Persoonlijke sjablonen>, en worden alle submappen in eigen tabbladen getoond. Je kunt dus, door een mappenstructuur te gebruiken, aparte tabbladen maken voor je sjablonen. Dit geldt overigens ook voor de sjablonen die je in de map <Gebruikerssjablonen> opslaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan