Werking Toetsenbord niet naar behoren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arjanvduijn

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2009
Een goedenavond allemaal.
Ik heb een vraag over mijn probleem ik kom er zelf niet echt uit.
Heb een Logitech MX3200 toetsenbord&muis. De muis werkt overigens goed alleen men toetsenbord niet.
Wanneer ik op mijn toetsenbord bijvoorbeeld de letter `K` intikt dan komen daar 1 of meer andere letters of cijfers op mijn beeldscherm te staan.
Zit al een aardig tijdje te klooteviolen om men toetsenbord werkend te krijgen maar helaas.

Alvast heel vriendelijk bedankt

En de taal is ingesteld op verenigde staten internationaal.
En je hebt de bijgeleverde software geinstalleerd

@Palomino

Zal even meer info verschaffen

Heb me MX3200 toetsenbord&muis aangesloten op een Laptop die ik weer stream naar men TV.
Als ik dan op mijn bureaublad kijk (tekentje van een toetsenbord) dat staat daar inderdaad Verenigde Staten internationaal.
Mijn punt waar ik hier twijfels over hebt is dat dit voor mijn toetstenbord van men laptop is of van mijn draadloze toetsenbord.?
Zo ja of nee hoe kan ik zien of mijn draadloze toetsenbord opdeze instelling staat?
-> Configuatie scherm ->Toetsenbord -> en kan dan kiezen tussen *Snelheid *Hardware *Setpoint settings.

Kan helaas hier allemaal niet zien of dit ook Verenigde Staten internationaal is dus kan je hier niet met alle 100% zekerheid zeggen of die al opdeze instelling staat.

De bijgeleverde Software is geinstalleerd.

mischien heeft u hier wat aan: de Stuurprogramma is versie 4.82.4.0

Je moet naar configuratiescherm>landinstellingen gaan.
En dan tabblad talen.
daar kun je zien hoe de toetsenborden ingesteld staan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan