• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Werkrooster

Status
Niet open voor verdere reacties.

MissJJ

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 sep 2007
Wie o wie, zou mij kunnen helpen aan een rooster voor in excel waar ik per werknemer per maand een overzicht kan zien hoeveel uren deze totaal heeft gewerkt en hoeveel uren atv deze opgebouwd heeft en ook hoeveel vakantieuren deze heeft op gebouwd.
Ik kom er maar niet uit.
Medewerkers hebben 38 urige contract maar werken dan 40 uur zodat ze atv opbouwen en 24 vakantie dagen die ze ook opbouwen (dus 2 per maand).
Ik wi dus in deze schema alleen de gewerkte uren en eventuele ziekte en verlofdagen invoeren en dat er dan overal totalen worden berekend.

Wie kan mij helpen??

Groetjes J.J.

Beetje zoeken op forum en volgens mij iets waar jij wat mee kan.

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=297038&highlight=vakantiedagen

Gr. Jeroen

Dit is inderdaad wel een redelijk iets, maar ik wil het eigenlijk per werknemer per maand en ook een kolom met de atv uren, maar ik ga proberen om er mee te vogelen, maar ja ik ben daar niet echt een ster in, maar niet proberen is natuurlijk helemaal er naast geschoten.
Maar bedankt voor de link :thumb:

Maar eventueel meedere tips zijn altijd welkom!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan