werkt 1100 in 1066mhz?

Status
Niet open voor verdere reacties.

geintje2000

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2008
hoi,

ik heb een vraagje, ik heb zojuist een nieuw setje besteld, onder andere een striker 2 formula die geheigen tot 1066 aankan, nou kom ik er achter dat ik ozc 1100mhz heb gekocht, werkt dit wel?maar dan op de snelheid van 1066?
of werkt het helemaal niet?

alvast bedankt

kheb snel antwoord nodig!
kga dood van het niet zeker weten:S

Laatst bewerkt:
Je hebt grote kans dat dit gewoon niet gaat werken. Ik snap ook niet waarom je op dit moment een Striker 2 Formula besteld. Over een paar weken komt Intel Core i7. Als je dan toch een grote investering gaat doen zou ik er dus nog even mee wachten en over een paar weken een X58 moederbord kopen, met triple channel DDR3 geheugen en een Intel Core i7 CPU.:)

Je hebt grote kans dat dit gewoon niet gaat werken. Ik snap ook niet waarom je op dit moment een Striker 2 Formula besteld. Over een paar weken komt Intel Core i7. Als je dan toch een grote investering gaat doen zou ik er dus nog even mee wachten en over een paar weken een X58 moederbord kopen, met triple channel DDR3 geheugen en een Intel Core i7 CPU.:)

Normaalgesproken gaat geheugen op een lagere snelheid lopen als dat nodig is.
Het voltage kan eventueel wel een probleem zijn, sommige moederborden hebben problemen met bijvoorbeeld 2,1V en hoger wat betreft DIMM's.

*knip*

@ proxy, bedankt voor je reactie ik hoop dat het et gwn doet, 1066 en 1100 is tog niet zon groot verschil, dus dan zou die voltage er tog ook niet zijn? Ksnap wel dat dat het het natuurlijk bij de kleinste verschillen ook kan zijn

Laatst bewerkt door een moderator:
Heren, heren, even de gemoederen laten bedaren,
De TS heeft nou deze keuze gemaakt, daar is nu niets meer aan te veranderen (ga ik vanuit).
Laten we verder niet offtopic gaan door op het als/dan/waarom verder tegaan of dit een correcte keuze is geweest.

Daarnaast is het goed om te blijven onthouden dat hulp in dit forum op basis van vrijwilligheid word gegeven, hiervoor graag respect.

Ik ga ervan uit dat de reacties vanaf nu niet meer op een persoon maar op het probleem gericht zullen zijn.

*knip*

@ proxy, bedankt voor je reactie ik hoop dat het et gwn doet, 1066 en 1100 is tog niet zon groot verschil, dus dan zou die voltage er tog ook niet zijn? Ksnap wel dat dat het het natuurlijk bij de kleinste verschillen ook kan zijn

Nou, standaardgeheugen loopt, indien DDR2 op 1.8-1.9Volt, sommige fabrikanten, zoals OCZ laten bepaalde modules bijvoorbeeld op 2,1Volt lopen.

Om even van me te laten horen, het werkt gwn, niks geen problemen gehad nog

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan