Werkt 1680 x 1050 op Geforce 6200 TC

• Onderwerp starter Onderwerp starter edc
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

edc

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2004
Ik wil een nieuwe monitor kopen met een scherm resolutie van 1680 x 1050.
Mijn videokaart is een Nvidia Geforce 6200 TC (Turbo Cache).
Mijn besturingssysteem is Windows XP.

Hoe kan ik controleren of deze videokaart deze resolutie aanstuurt?

Bedankt alvast voor het meedenken.
:thumb:

Hallo,

Die resolutie hoort 'ie gewoon aan te kunnen, alleen bij spellen of HD films kan het zijn dat 'ie het zwaar te verduren krijgt en dat het gaat schokken.

Met vriendelijke groeten,
theblindman.

Bedankt voor je snelle reactie "theblindman". :thumb:
Heb je zelf toevallig zo'n kaart? Moet zeker weten dat het werkt omdat ik het beeldscherm niet kan ruilen. Op de Nvidia website kon ik niets vinden.

Geloof je op je blauwe ogen mar hoe kan ik dit controleren?
:confused:

Moet volgens mij wel kunnen. Zelfs m'n onboard kan deze resolutie aan.

Mocht je kaart dit niet aan kunnen, dan kun je je mnitor toch op een lagere resolutie laten draaien?? Dan ben je in iedergeval voorbereid op de toekomst :D

Bedankt voor je snelle reactie "theblindman". :thumb:
Heb je zelf toevallig zo'n kaart? Moet zeker weten dat het werkt omdat ik het beeldscherm niet kan ruilen. Op de Nvidia website kon ik niets vinden.

Geloof je op je blauwe ogen maar hoe kan ik dit controleren?
:confused:

Hallo,

Ik weet bijna zeker dat dat geen probleem is. Ik heb geen ervaring met die grafische kaart, maar zeker voor meer dagelijks gebruik (internetten, mailen, DVDtje kijken) moet het goed gaan. Mocht je willen gaan "gamen", dan is de videokaart aan de krappe kant.
Je zult zoiezo beeld op je monitor kunnen toveren met die grafische kaart.

Waar je wel even op kunt letten is de aansluiting van die monitor (DVI en/of VGA). Ik verwacht niet dat dat eeen probleem mocht zijn, maar als je videokaart bijvoorbeeld geen DVI plug heeft en je monitor heeft alleen maar DVI, moet je een omvormertje aanschaffen. Die dingen zijn niet duur.

Met vriendelijke groeten,
theblindman.

Okido!
Bedankt voor jullie input.

:thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan