Werkt Crysis op deze videokaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik breek niet in de topic ik weet alleen niet hoe ik een nieuw TOPIC maak:confused:
Je brak wel in en je weet hoe je een nieuwe topic maakt. Je hebt namelijk al een topic over Bioshock aangemaakt.;)

Je brak wel in en je weet hoe je een nieuwe topic maakt. Je hebt namelijk al een topic over Bioshock aangemaakt.;)

nah ik heb die topic niet gemaakt een ander iemand zei ook tegen mij je moet niet inbreken in andermans topic en dus maakte die gene er een voor mij!

ik heb op vista: ATI X1050

op zich zou die het op die kaart moeten doen volgens de minimale eisen.
en je processor??daar moet je volgens de minimale eisen op vista een 3.2 hebben(etc)zie eerdere link
maar verwacht geen topprestatie's

integendeel zelfs

Laatst bewerkt:
op zich zou die het op die kaart moeten doen volgens de minimale eisen.
en je processor??
maar verwacht geen topprestatie's

integendeel zelfs

ik heb op vista nog niet geinstalleerd omdat ik daar graag geen spellen op doe maar de processor is Intel CELERON CPU 3.25GHZ

Op deze computer waar ik nu achter zit daar wou ik heb opspelen en daar heb ik
ATI 9200 en de processor Intel(R) Celeron(R) CPU 2.66GHz
CPU Speed:2.67 GHz

op die 9200 draait ie in principe zowieso niet

CPU
Minimum: Intel Pentium 4 2.8 GHz (3.2 GHz for Vista) or faster, Intel Core 2.0 GHz (2.2 GHz for Vista) or faster, AMD Athlon 2800+ (3200+ for Vista) or faster.
You Have: Intel(R) Celeron(R) CPU 2.66GHz FAIL: Sorry, your CPU does not meet this minimum requirement. It may be time to purchase a more powerful computer to make your life easier. Click the 'We Recommend' button to discover how you can.
CPU Speed
Minimum: 2.8 GHz (3.2 GHz or higher for Vista)
You Have: 2.67 GHz FAIL: Sorry, your CPU Speed does not meet this minimum requirement. It may be time to purchase a more powerful computer to make your life easier. Click the 'We Recommend' button to discover how you can.
System RAM
Minimum: 1 GB (Windows Vista requires 1.5GB RAM)
You Have: 1022.7 MB PASS
Operating System
Minimum: Windows XP/Vista
You Have: Microsoft Windows XP Professional Service Pack 2 (Build 2600) PASS
Video Card
Minimum: Supported chipsets: NVIDIA GeForce 6800 GT or greater; ATI Radeon 9800 Pro (Radeon X800 Pro for Vista) or greater. Laptop versions of these chipsets may work but are not supported. Integrated chipsets are not supported. Updates to your video and sound card drivers may be required.
You Have: RADEON 9200 SERIES (RADEON 9250/9200 Series AGP (0x5964)) FAIL: Sorry, your video card does not meet this minimum requirement. Upgrade to a more powerful video card will make all your applications look better. Click the 'We Recommend' button to see some great options.
Video Card Features - Minimum attributes of your Video Card Video RAM: Required - 256 MB , You have - 128.0 MB
Video Card 3D Acceleration: Required - Yes , You have - Yes
Video HW Transform & Lighting: Required - Yes , You have - Yes
Vertex Shader Ver.: Required - 2.0 , You have - 1.1 - dit is het PROBLEEM vaak
Pixel Shader Ver.: Required - 2.0 , You have - 1.4 - dit is het probleem VAAK

vista moet je zelf weten of je die erop zet,, maar als je vista erop hebt en je wilt met die X1050 crysis doen kun je geen goede prestaties verwachten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan