Werkt deze combinatie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

koploper

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2011
Berichten
75
Beste Helpers,

Zou deze combinatie werken? En kan ik voor het ram geheugen een grotere MHZ nemen? :)

Mvg,

Eduard
 
Hoi,

Ja hoor deze combinatie werkt en moederbord ondersteund deze snelheden 1600 MHz, 1333 MHz, 1066 MHz, 1866 MHz dus je zou wat sneller kunnen.
 
Bedankt voor je reactie :)

Maar welke snelheid moet ik dan nemen ivm cpu? Er is volgens mij iets dat deze cpu maar een maximale snelheid van ddr3 ondersteund...

Mvg,

Eduard
 
Hoi,

Ik zie in de specificatie van processor geen beperking dus zou moeten maar misschien dat een ander helpmij-er dit wel weet of dat zo is.
Even voor de zekerheid ik kan zijn bericht aanpassen?
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Maar volgens de site van Asus:

2 x DIMM, Max. 8GB, DDR3 1866(O.C.)/1600(O.C.)/1333/1066 Hz ECC, Non-ECC, Un-buffered Memory
Dual Channel Memory Architecture
* Refer to www.asus.com or user manual for the Memory QVL (Qualified Vendors Lists).
* Due to OS limitation, when installing total memory of 4GB capacity or more, Windows® 32-bit operation system may only recognize less than 3GB. Install a 64-bit Windows® OS when you want to install 4GB or more memory on the motherboard.
* AMD FX Series CPU on this motherboard supports up to DDR3 1866MHz as its standard memory frequency.
* AMD AM3 100 and 200 series CPU support up to DDR3 1066MHz.

En als ik een X2 250 processor neem, is het toch 200 series en kan ik dan toch maximaal 1066mhz? Of is dat niet zo? :)

Mvg,

Eduard
 
Hoi,

Je hebt helemaal gelijk foutje deze kant dus dan zo houden ik had bij specificatie processor gekeken.:eek:
 
Hoi :)

Geeft niet hoor ;)
Dus ik kan gewoon ddr3 1066 mhz rambankjes gebruiken?

Maar dus niet hoger?

Eduard ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Dat zegt het laatste zinnetje van asus dus niet hoger.
 
Ok ;)

Maar het is opzich wel een combinatie die je aanraad? Ik kan er dus wel wat mee (in evt combinatie met videokaart)?

Mvg,

Eduard
 
Hoi,

Zal je toch even moeten melden wat je er mee wilt.
 
Hoi,

Nou gewoon licht surfen en games zoals Minecraft en Wow spelen :)

Eduard
 
Hoi,
.
Even afhankelijk welke videokaart je wilt zijn dit de systeemeisen voor wow dat zou dus wel moeten lukken.
 
Hartstikke bedankt modag!!

Nu nog 1 vraagje, welk besturingssysteem zou ik het beste kunnen laten draaien? Ik werk al met windows XP sinds 2002, dus daarmee heb ik het een beetje gehad.. =P
Zou 64 bit Windows 7 kunnen? :)

Eduard
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan