werkt dit geheugen met dit moederbord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja dat gaat werken

maar volgens mij kan je ook nog pc3200 400mhz modules zetten
2 gb maximaal
 
Nee dat gaat niet werken. Kijk hier maar naar.

bedankt voor de reactie:thumb:

Waarom die link zou moeten vertellen dat het niet zou werken is mij niet duidelijk.
De site van Asus is toch vrij duidelijk, daar staat toch echt de door 'frankwannet' aangegeven snelheid.
 
Waarom die link zou moeten vertellen dat het niet zou werken is mij niet duidelijk.
De site van Asus is toch vrij duidelijk, daar staat toch echt de door 'frankwannet' aangegeven snelheid.

Ben toch bang dat TS gelijk heeft....

In de manual van dat bordje van Asus staat echt duidelijk max. PC2700...
Net zoals in de door hem gegeven link!
 
Hmmz, PC3200->is 400mhz FSB, dat wordt toch echt ondersteund, dat staat ook in de CPU support list.
 
Hmmz, PC3200->is 400mhz FSB, dat wordt toch echt ondersteund, dat staat ook in de CPU support list.

Dat 400Mhz PC3200 is weet ik wel.

Maar:

Op de site van Asus staat bij Memery NIET welk geheugen ondersteund wordt, wel bij de chipset
In de handleiding van dit betreffende moederbord staat toch echt max PC2700 bij ondersteund geheugen
In de link van TS ook

Hoe gek het ook is, dat ben ik met je eens....
 
Ik geef het op.
Op het forum van Asus kom ik ook tegen dat er in de handleiding ook fouten staan voor wat betreft het instellen van de juiste FSB.
Het zal ongetwijfeld wel werken, maar met een beetje pech dan op PC2700, dat zou niet zo erg zijn als de TS een overeenkomstige processor heeft.
 
ik sla mezelf ff voor de kop goed????

maar dan nog vraag ik me af of een bord uit dezelfde serie.......
 
Maar kijk in deze link is het een: A7V400-MX SE, maar ik heb een A7V400-MX

Maar dat maakt niet uit:

Asus zei:
Is there any difference between A7V400-MX and A7V400-MX SE?

Answer
Generally speaking, they are almost identical. The difference is A7V400-MX SE has two SATA connectors and 8 USB 2.0 ports onboard, whereas, A7V400-MX has only 6 USB 2.0 ports without any SATA connector.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan