Werkt een karaoke set van Qware voor PS3 ook op PS2?

Status
Niet open voor verdere reacties.

PHPScripter

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2011
Berichten
61
Hallo.

Ik had laatst met Sinterklaas een cadeaubon voor intertoys gekregen met een soort surprise-avond met de slagwerkgroep. Ik wilde deze verspillen aan 2 microfonen voor de PlayStation 2. Maar bij de beschrijving stond dat het alleen was voor de PlayStation 3, maar ook dat het USB was. Als het goed is zou deze toch ook moeten werken op mijn PlayStation 2, of niet?

Alvast bedankt.

Groeten.
 
Over het algemeen zou het moeten werken.
Maar let wel! De fabrikant zegt dat het werkt op de PS3, m.a.w. wil je dit op de PS2 is dit eigen verantwoordelijkheid.
Zelf zou ik het niet doen. (en gelijk een PS3 aanschaffen) ;-)
 
Antwoord op Gregyor zijn antwoord

Bedankt voor het antwoord.

Maar ik wil dit voor op PS2. Ik heb niet genoeg geld voor een PS3.
Ik ben namelijk aan het sparen voor een nieuwe gitaar, en waarschijnlijk een Gibson Les Paul. En dat geld heb IK niet zomaar bij elkaar. Ik denk dat ik er gewoon op ga gokken. Anders breng ik hem wel terug. :p

Groetjes.
 
Bedankt voor het antwoord.

Maar ik wil dit voor op PS2. Ik heb niet genoeg geld voor een PS3.
Ik ben namelijk aan het sparen voor een nieuwe gitaar, en waarschijnlijk een Gibson Les Paul. En dat geld heb IK niet zomaar bij elkaar. Ik denk dat ik er gewoon op ga gokken. Anders breng ik hem wel terug. :p

Groetjes.
Jouw doel voor geldbesteding is inderdaad leuker dan een PS3 :thumb:

En niet geschoten is altijd mis.

Trouwens, na verder zoeken het EAn nummer gevonden 8716502022267.
Als ik hier op zoek kom ik uit op deze site, batum.nl en daar staat dat het een multiplatform set is voor de PS serie (dus PSP, PS2 & 3).

Succes
 
't Werkte niet.

Hoi,

Het werkte niet. Tenminste, zover ik het heb geprobeerd. Overal staat dat het voor PS3 is. Maarja als er echt geen foefje ofzoiets voor is, dan breng ik heb terug... (en geld terug :p)
 
Zonde, maar goed... je hebt in ieder geval geschoten. Helaas mis, maar goed.
 
Hoi.

Ik heb nu zojuist het probleem gevonden (denk ik). Het zijn niet de microfoons, maar de USB adapter. Maar nu heb ik nog een vraag. Waar kan ik deze LOS krijgen?

---
 
En daar kan ik je niet mee helpen, sorry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan