kaytjeeeeee
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 apr 2011
Hallo mensen,
Ik heb thuis een nogal oude netgear router en speel al heel lang op mijn ps4 met extender tussen mijn router en ps4 omdat mijn router simpelweg niet door het betonnen plafond heen kan zenden
(Ik weet dat de setup: Modem > Router > Extender > Ps4 slechte verbindgen geeft op mijn ps4) de laatste tijd heb ik het echt gehad met mijn verbinding omdat ik door het zwakke signaal niet online kan spelen en niet kan praten met vrienden omdat ik een zwak signaal heb en daardoor NAT-Type 3 heb waardoor er beperkingen zijn op mijn netwerk functies.
mijn vraag is dus kan ik een USB network adapter zo een als hier:
laten werken op mijn Ps4 ? zodat ik op mijn ps4 een goeie, stabiele en sterke verbinding heb en gewoon online games kan spelen?
Ik stel het zeer op prijs als jullie me ook iets anders kunnen aanraden (buiten het leggen van een kabel dan
). ook kunnen jullie me van extra info voorzien bijvoorbeeld welke USB network adapters het beste zijn of of het signaal goed en stabiel zal zijn op mijn ps4 of juist niet. maar het belangrijkste dat ik vooral wil weten is of het werkt...
Alvast hartstikke bedankt !
Groet Kay
Ik heb thuis een nogal oude netgear router en speel al heel lang op mijn ps4 met extender tussen mijn router en ps4 omdat mijn router simpelweg niet door het betonnen plafond heen kan zenden

mijn vraag is dus kan ik een USB network adapter zo een als hier:
laten werken op mijn Ps4 ? zodat ik op mijn ps4 een goeie, stabiele en sterke verbinding heb en gewoon online games kan spelen?
Ik stel het zeer op prijs als jullie me ook iets anders kunnen aanraden (buiten het leggen van een kabel dan

Alvast hartstikke bedankt !
Groet Kay

Laatst bewerkt: