Werkt Kazaa lite nog?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hendrikcl

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2002
Enige tijd geleden heb ik kazaa lite geinstalleerd. t was mijn eerste download programma dat ik probeerde. Nu heb ik hier en daar geleden dat kazaa lite niet meer te downloaden is wegens problemen met kazaa (gewoon).

Maar werkt kazaa lite dan nog? Of hoe lang zal dat nog werken?

het nadeel van kazaa is dat er steeds meer
fake-bestanden bijkomen.

iets anders?!

Weet iemand toevallig een goede vervanger voor Kazzaa?

Zelfs als ik zoek op "christmas", krijg ik momenteel maar een stuk of 6 meldingen...

Fijne dagen!
Greetz,
Lein

iets anders?!

Zelfs als ik zoek op "christmas", krijg ik momenteel maar een stuk of 6 meldingen...

Fijne dagen!
Greetz,
Lein

Ik heb kazaa lite. Als ik christmas invul en laat zoeken krijg ik gewoon een hele lijst vol :confused:

Goede vervanger?? Weet je wat het is? De één vind dit en de ander dat weer goed!!
Ik vind persoonlijk Kazaa het beste maar er zullen er ongetwijfeld ook weer zijn die dat afraden. Naast Kazaa heb ik ook nog Shereaza draaien. Ook wel goed.
Ik krijg trouwens ook een hele lange lijst vol als ik Christmas in type................

Laatst bewerkt:
Geplaatst door leintje

Waarschijnlijk als je op de knop "wissel van Supernode" onder Bestand had gedrukt was dit probleem volgens mij opgelost...

Maar het valt wel op dat er de laatste tijd nogal veel op die knop moet gedrukt worden...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan