werkt mijn videokaart wel goed?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kloen123

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2013
Berichten
5
hallo beste mensen van helpmij.nl

ik had een vraagje want redelijk recent had ik mijn pc verplaatst, maar hierna kon ik mijn favoriete spel, league of legends, niet goed meer spelen door fps drops,
ik heb zo'n beetje alles geprobeerd maar dat werkt niet.
zou het kunnen dat door het verplaatsen iets niet goed zit waardoor mijn goede videokaart niet helemaal perfect meer reageerd en bij het spelen van spellen dat de veel mindere videokaart van mijn moederboard dan automatisch gaat draaien?

want zoiets zei een vriend laatst en nu ben ik gaan kijken bij AMD catylist protector center > prestaties > AMD overdrive en dan zie ik activiteit tijdens het spelen van LOL op 0%.
dus heeft iemand hier ervaring mee en kan mij vertellen of ik dit inderdaad wijst op dat er iets niet goed zit
en hebben jullie een andere manier om te checken of de goede videokaart wel naar behoren werkt?
 
Laatst bewerkt:
Wat heb je precies verplaatst? Je gehele pc of iets in de pc zelf? In het eerste geval zou de kabel niet goed vast zitten, maar dan krijg je ook geen beeld van je videokaart. Als je prestaties minder worden, raad ik je aan eens te kijken of er toevallig veel stof in je pc-kast ligt. Hoe hoger namelijk de temperatuur van je pc, hoe minder hard hij kan werken.
 
ik heb alleen mijn pc verplaatst.
maar direct erna lijken de prestaties veel minder te zijn geworden met iig league of legends, het kan zijn dat het gewoon aan het spel ligt maar zo ineens lijkt me stug
 
Als je verder niets hebt veranderd, dan is het niet mogelijk dat de prestaties achteruit zijn gegaan. Tenzij je pc nu helemaal ingebed hebt in een kast dat er niet makkelijk verse lucht bij kan...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan