werkt SimCity op mijn pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.

apenstrijder

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2013
hallo iedereen, ik heb op Can U Run It gekeken en ik zie dat ik de recommended niet haal, wat best gek ik
want als ik op de 'slechte video' kaart klik staat er dit:

Video Card
Recommended: nVidia GTX 275 or better, or ATI 5850 or better
you have: GeForce GT 610

features: Recommended attributes of your video card

Pixel Shader version, required: 4.0 you have 5.0
Vertex Shader version required: 4,0 you have 5.0
Dedicated Video RAM required: 896 MB you have 2.1 GB

zoas jullie kunnen zien zou dit geen probleem moeten zijn .. maar het Can U Run It
ding zegt dat het niet genoeg is???
alsjeblieft help me!

ik kan btw gwn mw2, black ops 2, GTA IV doen enzo, soms lag (ligt aan t internet niet mn pc die is goed)

Geen idee welke videokaart je hebt en de rest van je systeem is, maar de recommended is enkel om het spel op hoge instellingen te kunnen spelen. Als je dus meer dan het minimum hebt kan je het spel gewoon spelen, alleen dus waarschijnlijk niet op hoge instellingen ;)

Hier de system requirements

Nou, zoals in de post staat heeft TS een GT610, en nee, dat is absoluut geen videokaart om mee te gamen, verschillende benchmarks wijzen uit dat je dan nog beter een Intel HD400 onboard videokaart kan hebben...
Dus je lag in GTA IV, MW2, BO2, ligt wel degelijk aan je videokaart die dus gewoon niet geschikt is voor (3D) gamen.

En de test van CanYouRunIt zegt al: Jij hebt de GT610, je moet een GTX275 hebben.
Dat is zoiezo al een flinke videokaart, ik weet niet wat SimCity exact nodig heeft maar als een GTX275 een minimum vereiste is, kom je met een GT610 niet in de buurt...

Laatst bewerkt:
ja maar als ik mw2 op mn pc speel heb ik misschien 20-40 Ping en hij runt gwn perfect, soms lag ik maar dan heb ik 500+ ping maar dat is 5% van de tijd dat ik speel, dan
is t toch geen probleem om sim city te spelen als mn pc de spellen GTA IV enzo gwn aankan?
GTA IV of call of duty lijkt me zwaarder dan sim city..

en ik haal de minimum requirements makkelijk, is dat goed genoeg om te spelen?
ik hoef niet die perfecte graphics, ik wil gwn online met slechte-medium graphics niet high of very high ofzo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan