werkt vista sneller op mijn pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin10

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2008
Berichten
344
ik zit met een vraag of vista of xp nou sneller werkt op mijn pc ik vind vista fijner om mee te werken en vooral met directx 10 maar volgensmij werkt xp sneller dit is mijn systeem:

moederbord: asus P5Q
processor: Intel core 2 dual E8400
werkgeheugen: 2 x 2gb 800 mhz
videokaart: asus radeon hd 4850
hardeschijf: maxtor 250 gb sata II
cd speler: een van nec ik weet het type niet maar is wel sata:p

wie kan mij helpen?

greetz,
kevin10

p.s. ik ben van plan om legale vista ultimate 64 bit te kopen alleen als xp sneller werkt koop ik wel xp pro 64 bit:p
 
Op een zelfde systeem werkt XP over het algemeen iets sneller.
Heb je echter SP1 al geinstalleerd voor Vista (?) want dit maakt Vista weer iets sneller!
Daarna nog maar eens vergelijken.

Grtz.
 
Xp is sowieso sneller dan Vista.
 
Xp is sowieso sneller dan Vista.

Hoi,

waarmee als ik vragen mag toevallig deze week zowel met xp en vista 3dmark06 gedraaid met zelfde configuratie en ik moet zeggen veel verschil zat er niet tussen beide.

Modag
 
Ligt er denk ik aan,

Als je Aero uitschakelt in Vista, loopt ie sneller is met Aero. En in Xp is er geen Aero ;)
 
Ligt er denk ik aan,

Als je Aero uitschakelt in Vista, loopt ie sneller is met Aero. En in Xp is er geen Aero ;)

Ik neem aan dat het voor mij dit antwoord is bedoeld , maar dan ka ik je melden dat ik Aero niet hebt uitgeschakeld weet geeneens hoe dat moet .

Modag
 
Naja hoe het precies zit weet ik niet. Ik heb iig ook een E8400 en 4GB DDR2-800 RAM, werkt hier allemaal snel op Vista Ultimate x64 :) Op Xp niet geprobeerd.
 
dus het licht vooral aan aero dan weet ik dat ook en ik heb nog geen sp1 want ik heb nu nog een illegale versie maar ik ga een legale downloaden op de site van microsoft:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan