michielsprockel
Gebruiker
- Lid geworden
- 7 nov 2013
In mijn orderstatus & planning (in Excel) voor mijn werk maak ik veelvuldig gebruik van voorwaardelijke opmaak. Daarbij gebruik vaak ik meerdere en/of vergelijkingen die absoluut niet meer in mijn voorwaardelijk opmaak-venster passen. In tegenstelling tot de normale formule-regel bovenin het scherm geven het gebruik van cursor-toetsen niet de gewenste verplaatsing binnen die (voorwaardelijke) formule-regel, maar een celaanduiding en de <home> en <end> toets reageren ook niet naar behoren binnen die regel. Alleen door met mijn muis in die formule te selecteren (naar links of rechts) "schiet" de formule dan met hoge snelheid naar rechts of links. Dus niet heel praktisch als ik de inhoud van de formule nauwkeurig wil bekijken.
Hoe kan ik het voorwaardelijke opmaakvenster groter krijgen (slepen van de zijkanten werkt helaas ook niet) of hoe kan ik de cursor verplaatsen in die formule-regel zonder dat het de inhoud van mijn voorwaardelijke formule aantast.
groeten, Michiel Sprockel
Hoe kan ik het voorwaardelijke opmaakvenster groter krijgen (slepen van de zijkanten werkt helaas ook niet) of hoe kan ik de cursor verplaatsen in die formule-regel zonder dat het de inhoud van mijn voorwaardelijke formule aantast.
groeten, Michiel Sprockel