Wersten Digital My Book World Edition, Uitbreiding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Taas2006

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2007
Beste mensen,

Ik heb onlangs een My Book World Edition (netwerk hardeschrijf) met 500 gig geheugen gekocht en geinstaleerd! Deze loopt super alleen is nu vol.

Ik heb nu een Wersten Digital My Book World Edition gekocht met een geheugen van 1 TB.

Nu las ik iets over uitbreidingsmogelijkheden via de usb aansluiting die aan de achterkant van deze externe hardeschrijf zit.

Is het mogelijk dat ik de 2 schrijven (dus de 500 gig en 1 TB) met elkaar verbind via de usb? Of moet ik de nieuwe schrijf appart aansluiten?

En zoja, hoe moet dat dan?

Alvast bedankt voor reacties,

Gr, Dirk

Beste mensen,

Ik heb onlangs een My Book World Edition (netwerk hardeschrijf) met 500 gig geheugen gekocht en geinstaleerd! Deze loopt super alleen is nu vol.

Ik heb nu een Wersten Digital My Book World Edition gekocht met een geheugen van 1 TB.

Nu las ik iets over uitbreidingsmogelijkheden via de usb aansluiting die aan de achterkant van deze externe hardeschrijf zit.

Is het mogelijk dat ik de 2 schrijven (dus de 500 gig en 1 TB) met elkaar verbind via de usb? Of moet ik de nieuwe schrijf appart aansluiten?

En zoja, hoe moet dat dan?

Alvast bedankt voor reacties,

Gr, Dirk

Ik snap niet precies wat je bedoeld? Je wilt graag de hd via een netwerkkabel verbinden met je pc, en daarna via usb aan de andere hd? dat gaat niet werken.

Wel kun je er voor kiezen om de ene hd via usb aan te sluiten en de ander via netwerk. Of beiden via usb of netwerk is ook een mogelijkheid. De harde schijven koppelen is niet mogelijk.

Ik snap niet precies wat je bedoeld? Je wilt graag de hd via een netwerkkabel verbinden met je pc, en daarna via usb aan de andere hd? dat gaat niet werken.

Wel kun je er voor kiezen om de ene hd via usb aan te sluiten en de ander via netwerk. Of beiden via usb of netwerk is ook een mogelijkheid. De harde schijven koppelen is niet mogelijk.

Oke oke,

En als ik een tweede HD wil aansluiten moet ik dat precies op de zelfde manier doen als de andere die nu al op het netwerk is aangesloten?

Ik kan deze externe netwerk hardeschrijf niet aansluiten met behulp van de usb. Tenminste dat zeide ze in de winkel. Dus alleen via het netwerk.

Gr, Dirk

Oke oke,

En als ik een tweede HD wil aansluiten moet ik dat precies op de zelfde manier doen als de andere die nu al op het netwerk is aangesloten?

Ik kan deze externe netwerk hardeschrijf niet aansluiten met behulp van de usb. Tenminste dat zeide ze in de winkel. Dus alleen via het netwerk.

Gr, Dirk

Excusez moi, mijn eerste post klopt niet helemaal.

http://www.wdc.com/WDProducts/library/QIG/NLD/4079-705021.pdf

Hier staat idd duidelijk in dat je de hd alleen via netwerk aan kunt sluiten + de mogelijkheid tot uitbreiden via usb. Zelf nog niet van gehoord dus ik ga even uitzoeken hoe dit zit.

Gevonden: http://www.wdc.com/WDProducts/Library/UM/NLD/4779-705013.pdf

Pagina 46

Laatst bewerkt:
Ik krijg het gevoel dat je dit stukje gemist hebt:

Gevonden: http://www.wdc.com/WDProducts/Librar...779-705013.pdf

Pagina 46

Klopt, dat was niet opgevallen!

Ik heb het even gelezen en ik maak er op uit dat je dus een hd die je met usb op de pc kan aansluiten op de netwerk hd kan koppelen. Maar is de mogelijkheid er dan ook om een externe hardeschrijf daar aan te koppelen? Deze heeft namelijk geen usb stekker.

Gr, Dirk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan