Wga

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henrike

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2006
Een vriendin van mij heeft laatst de laatste windows updates geinstalleerd en krijgt nu steeds van WGA de melding dat haar versie van windows illegaal is en dat ze een legale versie moet kopen.

Nu heeft ze gehoord dat windows nu steeds trager gaat opstarten en uiteindelijk zal blokkeren als ze geen legale versie installeerd. Nu zijn mijn vragen:

- zal windows uiteindelijk blokkeren? Zo ja, hoe snel zal ze een nieuwe moeten installeren?
- ben je al je bestanden kwijt als je een nieuwe windows installeert? (misschien een domme vraag, ik denk wel dat je harde schijf wordt gewist of niet?

Ik hoop dat iemand hier antwoord op heeft.

Groeten, Henrike

Windows trager omdat je een illegale versie hebt ......nee je kunt de belangrijke updates niet meer installeren.
dus de andere vragen gaan niet meer op.
belangrijke bestanden weg als je opnieuw installeerd.......ja.
Of je moet ze op een andere partitie hebben staan of je hebt ze op een cd gebrand.

- zal windows uiteindelijk blokkeren? Zo ja, hoe snel zal ze een nieuwe moeten installeren?
Wie weet.. Met de huidige tool nog niet maar je weet het niet met MS.

- ben je al je bestanden kwijt als je een nieuwe windows installeert? (misschien een domme vraag, ik denk wel dat je harde schijf wordt gewist of niet?
Ligt eraan hoe je het aanpakt.

Wat je kunt proberen is gewoon de ILLEGALE key vervangen voor een LEGALE key. Dan hoef je niets opnieuw te installeren.

Hmmm, dat is wel vreemd want iemand in een computerwinkel zei ook dat door deze update wga nu steeds doorgeeft aan microsoft dat je een illegale versie op je computer hebt staan en het na verloop van tijd je computer gaat blokkeren.

Iemand anders zei dat een vriend van hem hetzelfde probleem had en diens computer daardoor ook was gecrashed.:shocked: Vreemd allemaal hoor, die nieuwe update....

Hmmm, dat is wel vreemd want iemand in een computerwinkel zei ook dat door deze update wga nu steeds doorgeeft aan microsoft dat je een illegale versie op je computer hebt staan en het na verloop van tijd je computer gaat blokkeren.

Mogelijk.. De huidige tool lockt nog niets.

En hoe kom ik aan een legale key voor haar? :D

Kopen..

Waarom zou je Windows opnieuw willen installeren dan? Krijg je precies hetzelfde als je dan een illegale key gebruikt.
Dan hoef je hem ook niet opnieuw te installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan