What to do.. what to do

Status
Niet open voor verdere reacties.

Baszondergeluid

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2006
Beste dames en heren,

De laatste tijd krijg ik steeds fouten op mijn PC, bijvoorbeeld als ik World of Warcraft speel of gewoon een ander spel.
Alles wordt dan ineens afgesloten en dan zie ik een groot Blauw scherm met Witte letters (volgens mij een Stop scherm) en dan staat er dat ik mijn PC opnieuw moet opstarten of wegbrengen naar de leverancier ook staat er dat dit bestand is beschadigd:

nv4_disp.dll

Nou ik weet echt niet wat ik moet doen :(
Ik hoop dat iemand me ermee kan helpen want ik wordt er gek van en heb al vanalles geprobeerd.
Let trouwens niet op mijn naam "Baszondergeluid" want dat was voor een ander probleempje dat nu is opgelost :D
Maar iig ik hoop dat jullie me kun helpen met mijn probleem, ik zou het erg op prijs stellen :thumb:

Groetjes, Bas

nv4_disp.dll heeft te maken met je videokaart driver.
Zorg dat je eerst een nieuwe driver download van de Nvidia website:
http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp

De-installeer je videokaart driver, via Start > Configuratiescherm > software.(NVIDIA drivers).

Geef even aan welke videokaart je hebt, niet elke kaart heeft de nieuwste driver nodig.

Ok Crash ik heb mijn oude drivers verwijderd en nu download ik een nieuwe van de Nvidia site, maar hij download best langzaam dus dat duurt denk ik een kwartier ofzo.

Ok Crash ik heb mijn oude drivers verwijderd en nu download ik een nieuwe van de Nvidia site, maar hij download best langzaam dus dat duurt denk ik een kwartier ofzo.
Kan even duren, afhankelijk van je verbinding een Xp driver is al gauw 40MB.

Wat voor videokaart heb je?

@McKroket,
Graag nutteloze antwoorden achterwege laten.;)
Plaats evenmin berichten die geen toevoegde waarde leveren aan de thread, m.a.w. nutteloze berichten.
Bron:
De huisregels.

Maar ik heb de Driver gedownload en tot nu toe is hij nog niet uitgevallen, ik ga wel even World of Warcraft spelen 10minuutjes om te kijken of ik weer zo'n Blauw stop scherm krijg. :)

Waar haal ik trouwens Word op, gewoon die ene Word om teksten te typen enzo. Want ik zie hem nergens staan.

"Word" is een onderdeel van het Microsoft Office pakket, je zal deze niet zomaar kunnen downloaden. Mischien kijken naar de opensource office?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan