WhatApp

Status
Niet open voor verdere reacties.

anstof

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2003
Ik een vraag over mij WhatsApp op mijn BlackBerry 9860.

Als ik op de button van WhatsApp klik krijg ik te zien dat ik een telefoonnummer moet invoeren maar dat telefoonnummer wat ik heb is nog steeds goed en dan klik ik op "ga verder" dan krijgh ik te zien SMS-autorisatie en geeft een error requesting SMS code (fail-old-version). Dan probeer ik nog "Try Alternative Authentication" en dan zie ik dit:

Gesproken autorisatie.
Verify your phone number with a phone cale. An automatical sevice will cale the number you provided. You will hear a numeric code. Enter the number you hear to complete verification.
Error requesting verification phone call (fall-old version).

Ik weet niet wat ik hier mee aan moet en ik kan zo niet meer mijn WhatsApp gebruiken.

Weet ieman hier raad mee.

Ik gebruik een BlackBerry 9860
smartphone (3G, Wi-Fi)
7.1 bundel 1149

Mvg,
Anstoff

Ik neem aan dat je de app heb opgehaald bij de blackberry-appmarket... Probeer het eens door hem eerst te un-intstallen en dan hier te downloaden en op je sd te zetten. Van daaruit installeren door het bestand te starten. Ik heb geen ervaring met blackberry, maar in je "verkenner" zul je hem kunnen vinden.

Ik had hetzelfde probleem met een Galaxy Ace Plus en op deze manier lukte het wel...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan