whatsapp op de ipod toutch

Status
Niet open voor verdere reacties.

asusMan

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2011
Berichten
187
hallo
aller eerst sorry voor mijn beroerde spelling
ik wil graag whatsapp op mijn ipod toutch 4de generatie ios 5.0.1 laten runnen
ik heb de app geinstaleerd via instalous als ik hem boot staat er dat hij niet werkt op dit aperaat.
is hier een cydia tweak of een wle werkende versie voor ipod voor?

groet menno
 
Ik heb het geprobeerd, staat niet in de app store, dus ik heb hem gedownloadet via iPhone. En toen whatsapp.ipa op ipod gezet. 'Apparaat niet ondersteund' staat er :(
het kan dus niet
 
download eerst via cydia whatspad, download daarna via cydia installous en download vanuit installous whatsapp en installeer het, nu kun je whatsapp gebruiken
ik weet niet zeker of je voor whatspad een extra repo moet toevoegen in cydia maar voor installous wel, dat is deze: http://cydia.hackulo.us/

EDIT: ik zie dat je installous al hebt dus dan hoef je alleen nog maar whatspad te installeren
 
Hmm, mijn fout bedoelde met GPRS, gezien het een iPod is, heb je geen telefoon verbinding. Whatsapp werkt op basis van je telefoonnummer.
 
hallo,

Het is niet mogelijk om op iPod(kan helemaal niet, want heette hij wel iPhone) of iPad. Omdat het op basis van je 06-nummer werkt.

jammer maar helaas dit kan niet omdat gast0556, al eerder zei dat het apparaat niet word ondersteund.
 
is het al gelukt?
@nicj56 ik heb het dmv de stappen die ik eerder hier heb gepost wel werkend gekregen op mn ipod touch 4g (jailbreak)
als je het geinstalleerd hebt dan vraagt hij om je nummer en krijg je een sms met code, deze moet je dan invoeren
 
Hallo,

@eenpersoon misschien heeft deze persoon geen jailbreak erop.
 
@nicj56 dat heeft hij wel er staat: is hier een cydia tweak voor en cydia is een app die je krijgt als je je ipod jailbreakt en er staat ook dat hij installous heeft dat is een app die je alleen op gejailbreakte ipods kan hebben
 
dank julie wel voor het advies
het is gelukt ik heb nu een wekrend whatsapp op me ipod :D
(mits ik internet heb)
 
@darshan als je whatspad intalleerd op een gejailbreakte ipod of ipad vraagt hij om een nummer en dat kun je dan gebruiken
 
Niet mogelijk

WhatsApp kan niet op een iPod of iPad. Het maakt namelijk gebruik van je 06 nummer. We kunnen je niet helpen. Ook al heb je een jailbreak het is niet mogelijk.

JL
 
Welkom gast0183,

Zoals je ziet reageer je in een topic uit 2012. Volgens de voorwaarden is het niet toegestaan berichten omhoog te halen ouder dan 3 maanden. Aangezien dit topic ouder is dan 3 maanden sluit ik het topic.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan