Whatsapp op iPhone 3G

Status
Niet open voor verdere reacties.

hiddetiesinga

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2011
Is er een mogelijkheid dat ik whats app op mijn iPhone 3G krijg, (misschien door jailbreak) of iets anders...

Ik krijg nu de melding dat whapp niet gerund word op de laatst gedownloaden versie.

Dat zal helaas niet gaan of je moet op een of andere manier een hele oude versie van WhatsApp er op kunnen krijgen/vinden.

Dit is mogelijk.

Je moet je Iphone Jailbreaken en in de appcake app van cydia kun je een oudere versie kiezen van whatsapp.

Hier is genoeg over te vinden op google

Het is toch eigenlijk van de zotte dat je niet eens What's app kan draaien op je 3G....... #wouikevenkwijt

@ Terrabo,

Dat er mensen nog uberhaupt nog met Iphone 3G rond lopen haha niet vooruit te branden.

Da's een ander verhaal, mensen gebruiken deze telefoon gewoon en worden nu als het ware gedwongen en dat klopt niet !! Het is voor de ontwikkelaars totaal geen moeite compatible apps te verstrekken.....

Hartelijk dank voor de hulp. Ik ga er morgen even naar kijken.

En Webjee hartelijk dank voor je commentaar, maar niet iedereen zijn financiële situatie is altijd even goed. Besef je even dat deze opmerkingen kwetsend kunnen zijn.

Het was totaal niet persoonlijk bedoelt maar je kan die IPhone de deur uit werken en een andere telefoon nemen.

Bijvoorbeeld: Huawei al vanaf 103euro

Heb zelf een IPhone 5 maar ik ga een Huawei halen:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan