Whatsapp werkt niet na overstap

Status
Niet open voor verdere reacties.

RayW

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 jun 2011
Berichten
2
Goedemorgen,

Gisteren ben ik overgestapt van mijn iphone 3GS op een Blackberry 9700.
Uiteraard wil ik Whatsapp ook weer op mijn Blackberry installeren. En dat is ook gelukt.

Alleen nu is het zo dat de app het volgende bericht geeft: Er kon geen verbinding worden gemaakt met de server. Als u het programma ook op een ander toestel heeft staan, verwijder het en installeer opnieuw op uw Blackberry.

Nou dat programma is eraf bij mijn oude tel want die heb ik verkocht. En heb al de beveiligingsinstellingen gechecked, die staan allemaal op 'Toestaan'.
Heb ook al een aantal keer geprobeerd het hele programma opnieuw te installeren, geen succes.
Als laatste heb ik de hele blackberry software opnieuw laten laden via het desktop programma, daarna Whatsapp opnieuw gedownload. Wederom dezelfde mededeling.

Ik hoop dat iemand hier iets op weet/ervaring mee heeft!

Groeten,
Raymond
 
Ik had deze week precies hetzelfde probleem. Ik was overgestapt van mijn nokia naar een blackberry en ik kreeg dezelfde melding dat er geen verbinding kon worden gemaakt. Ik heb van alles geprobeerd, totdat ik er gek van werd maar uiteindelijk is het gelukt verbinding te maken.

Je moet whatsapp verwijderen en daarna opnieuw downloaden. En niet zoals ik 10x gedaan heb, via het programma whatsapp, whatsapp downloaden. Je moet het echt verwijderen en daarna naar de BB App World gaan, naar whatsapp gaan en downloaden. Als whatsapp dan geinstalleerd wordt moet je weer je nummer invoeren, waarna whatsapp je een sms stuurt ter controle, zoals je de eerste keer op je andere telefoon ook moest doen.

Dit is het in ieder geval bij mij geweest, ik hoop dat je er iets aan heb. Succes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan