Wheelman pc game, kan level niet voltooien...

• Onderwerp starter Onderwerp starter SPY
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

SPY

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 sep 2004
ik zit een beetje vast in Wheelman pc game, het is nog aan het begin van de game. je moet 2 bestelbusjes die door een park racen kapot rammen met je wagen(s). hiervoor heb je maar 3 min. of zo, en daarbij komt dat je ook nog eens ontzettend geramt wordt door allerlei andere wagens en motoren.

er zijn geen moeilijkheids instellingen bij Wheelman, je kan dus maar op 1 stand spelen. en t verbaasd me dat deze missie al zo moeilijk is direct aan t begin van de game.

al de hele week probeer ik die 2 bestelbusjes kapot te rammen, en steeds lukt t me bijna, maar dan ben of ik kapot, of de tijd is om. word daar echt doodziek van ondertussen.
weet wel dat ik natturlijk voor een file kan kijken op internet die geeft dat je alle missies al voldaan hebt, of ik kan natuurlijk voor een godmode cheat zoeken ofzo. maar ik vind de game zo goed dat ik m gewoon ' echt ' wil spelen, niet cheaten.

mijn vraag is dus, doe ik iets verkeerds? is er een soort ' geheim ' dat je moet kennen om deze missie te voltooien of zo. want dit is gewoon niet te doen.

wie weet t antwoord, of heeft de missie al volbracht?
alvast bedankt,

leon

(ps; ik weet dat je de tegenstanders (auto's en motoren) kunt doden door erop te schieten, of beter; ze te rammen met de wagen, vooral zijwaards, (pijltjes knoppen)). maar ondanks dit alles krijg ik t toch niet voor elkaa, en ben best wel een ervaren gamer, speel al dik 9 jr.)

Toevallig heb ik die game ook :)

Dan heb ik even snel een vraagje aan jou, hoe kom je aan wapens? (A).

Verder zou ik je best willen helpen. Maar die missie heb ik volgens mij nog niet gehad

@probleempjes die krijg je naar een tijdje. Maar ben ben er mee gestopt wat een enorm scheit spel....:rolleyes:

ik vind Wheelman er best goed uitzien hoor, veel beter als bijvoorbeeld The Godfather2 of Saints Row2, vooral die laatste ziet er echt niet uit.

wapens krijg je inderdaad vanzelf, vroeg me dat ook tijdens de eerste missies af, maar al snel krijg je een pistool/revolver en een .50 machine geweer, tijdens een missie uit de verhaallijn.

maar ligt t nu aan mij of is deze game gewoon heel moeilijk, want de missie die ik boven beschrijf vind plaats op ongeveer 20% van het verhaal denk ik, dus vrijwel in t begin. maakt me een beetje bezorgt over hoe moeilijk de laatste 20% of deze game wel niet zal zijn.
toch wil ik m uitspelen, dus...

EDIT;

heb eindelijk die ene level kunnen voltooien, t ' geheim ' zit m erin dat je meer schade toebrengt door op die busjes te schieten als ze te rammen. voorheen bleef ik ze maar rammen, wat gewoon niet werkte. nu weet ik dat wanneer je ze gewoon onder vuur neemt je de missie ruim binnen de 3 min kan volbrengen,
ben nu alweer flink wat missies verder, en t is echt een top game, maar,..... wel erg moeilijke missies!!!
want ik zit nu iemand in een trein achterna door tunnels met een motor, maar tot nu toe na zeker 8 keer proberen is me die ook nog niet gelukt.

dus conclusie; top game, maar t kost je knap wat moeite om de missies te volbrengen.
wat soms ook wel weer tof is, want als je dan een missie volbrengt is de voldoening 10 keer zo groot, (haat van die super makkelijke games!!)

leon

zal deze thread nog niet direct afsluiten, ookal heb ik eigenlijk nu zelf al het antwoord gevonden.
misschien heeft iemand anders problemen, dan kan ik m misschien helpen.,

mazzel

leon

leon

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan