WhenU

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Ik draai NOD32 maar heb vandaag housecall er weer eens door gegooid. De volgende bestanden, afkomstig van WhenU, krijgt hij niet weg. Er is geen info beschikbaar om dat handmatig te doen. Heeft iemand een oplossing?

Het gaat om de volgende bestanden:
CRCK_XPPROKEY.C
CRCK_NSANE.A
ADW_SAVENOW.AO
ADW_SAVENOW.AN

Ze zijn er waarschijnlijk in gekomen toen ik de gratis versie van Edonkey installeerde...

Ik draai NOD32 maar heb vandaag housecall er weer eens door gegooid. De volgende bestanden, afkomstig van WhenU, krijgt hij niet weg. Er is geen info beschikbaar om dat handmatig te doen. Heeft iemand een oplossing?

Het gaat om de volgende bestanden:
CRCK_XPPROKEY.C
CRCK_NSANE.A
ADW_SAVENOW.AO
ADW_SAVENOW.AN

Ze zijn er waarschijnlijk in gekomen toen ik de gratis versie van Edonkey installeerde...

Ja dan krijg je dat!!!

Zal wel bezoekje worden bij NUCIA / ASO:confused:

Voordat je ergens anders heen gaat laat ewido er eens naar kijken.

www.ewido.net
en doe daar eens een online scan mee.

Voordat je ergens anders heen gaat laat ewido er eens naar kijken.

www.ewido.net
en doe daar eens een online scan mee.

Hoi,
geprobeerd. Moest eerst een ActiveX besturingselemant installeren. Als ik op scan druk, wordt mijn browser afgesloten.....:confused:

Download gewoon Ewido hier, vervolgens eerst updaten en dan scannen. Dus niet online scannen maar het programma downloaden.

Download gewoon Ewido hier, vervolgens eerst updaten en dan scannen. Dus niet online scannen maar het programma downloaden.

Gedaan. Hij heeft er wel eea uit gehaald, maar WhenU files heeft ie helemaal niet gevonden...

Download bij Lavasoft de WhenU Uninstaller.

Heeft ff geduurd, maar ik heb de unistaller gedraaid. Deze kan niets vinden, maar als ik met windows zoek op WhenU vind ik de volgende bestanden die niet handmatig te verwijderen zijn:

WHENUREMOVER.EXE-0EDC53FB.pf
whenu_ff.jar
Iwhenu_ff.xpt
whenu_ff.dll

Zijn deze schadelijk of zit er toevallig ook whenu in de filename en zijn het hele andere bestanden?

In welke map bevinden deze bstanden zich.

WHENUREMOVER.EXE-0EDC53FB.pf in C:/Windows/prefetch
De andere 3 zitten in Mozilla Firefox/extensions/(heel lang nummer)/components

Staat in het configuratiescherm iets van WhenU?

Ik denk dat je beter even een HijackThis logje kan plaatsen.

Hijackthis-logjes kunnen worden geplaatst op www.hijackthis.nl/forum/ of www.nucia.nl
Afhankelijk van waar je je logje plaatst, dien je eerst en vooral de richtlijnen te lezen van het forum zelf omtrent het plaatsen van je log. Dit kan respectievelijk hier of hier

HijackThis kun je hier downloaden.

Vertel er ook bij wat je al gedaan heb.

Ik denk dat je beter even een HijackThis logje kan plaatsen.

Hijackthis-logjes kunnen worden geplaatst op www.hijackthis.nl/forum/ of www.nucia.nl
Afhankelijk van waar je je logje plaatst, dien je eerst en vooral de richtlijnen te lezen van het forum zelf omtrent het plaatsen van je log. Dit kan respectievelijk hier of hier

HijackThis kun je hier downloaden.

Vertel er ook bij wat je al gedaan heb.

Ben een heel stuk verder, alleen knalt mijn browser eruit (IE) zodra ik ewido probeer op te straten....:(

Kijk eesn of je in Veilige modus Ewido kunt laten scannen.

maar je kunt ewido downloaden en dan in veilige modes scannen.

Ben een heel stuk verder, alleen knalt mijn browser eruit (IE) zodra ik ewido probeer op te straten....:(

Nee dat lukt niet, want als ik op de link van Ewido klik, wordt mijn browsert eruit gegooid. En ik moet toch op de pagina om ewido evt. te downloaden...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan