Goedendag,
wederom een vraag. Ditmaal over het weergeven van een INNER JOIN query die ik dacht goed in elkaar gezet te hebben. Echter, wat er gebeurt is dat alle gevonden records niet 1 maar meerdere malen weergegeven worden. Ik kan echter niet vinden waar het fout gaat in mijn code, wat mij verbaasd omdat ik dezelfde code ook al een aantal maal voor andere doeleinden heb gebruikt.
Hier gaat het om:
Waarschijnlijk is de oplossing weer heel voor de hand liggend, maak ik kom er ff niet uit.
//Edit: alle gevonden resultaten worden 8x weergegeven ipv 1.
wederom een vraag. Ditmaal over het weergeven van een INNER JOIN query die ik dacht goed in elkaar gezet te hebben. Echter, wat er gebeurt is dat alle gevonden records niet 1 maar meerdere malen weergegeven worden. Ik kan echter niet vinden waar het fout gaat in mijn code, wat mij verbaasd omdat ik dezelfde code ook al een aantal maal voor andere doeleinden heb gebruikt.
Hier gaat het om:
PHP:
$sqlprijs = mysql_query("SELECT TestTable.ID, orders.P_Id, orders.prijspp, orders.ordergr FROM TestTable INNER JOIN orders ON '$id'=orders.P_Id");
while ($row = mysql_fetch_array($sqlprijs))
{
$ordergr = $row['ordergr'];
$prijs = $row['prijspp'];
echo $ordergr."<br />";
echo $prijs;
}
Waarschijnlijk is de oplossing weer heel voor de hand liggend, maak ik kom er ff niet uit.
//Edit: alle gevonden resultaten worden 8x weergegeven ipv 1.
Laatst bewerkt: