whiteoffersapp virus?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

youpie2906

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 apr 2015
Naamloos.jpg helpmij,

ik heb een virus op mijn pc en mijn virusscanner (avast) kan het virus niet vinden, ik heb ook al geprobeerd het virus te vinden bij geïnstalleerde programma's met revo uninstaller pro maar ik heb niets gevonden. Het virus is een ad virus en het heet whiteoffersapp en Firefox is geïnfecteerd met het virus maar internet explorer niet en als ik op youtube het opzoek zegt youtube niets gevonden, maar ik wil Firefox wel blijven gebruiken hoe krijg ik dit virus weg kunnen jullie mij helpen?? :cool: ik heb een foto bijgevoegd

^
|
|

Probeer eens Adwcleaner.
Open Adwcleaner en druk op "Scannen"
Als het programma klaar is, klik op "Verwijderen", en als dat klaar is start de computer opnieuw op (word ook als het goed is aangegeven)

Als Whiteoffersapp nogsteeds op de computer aanwezig is na Adwcleaner, download dan Malwarebytes.

Open Malwarebytes en installeer het programma.
Je kan de "Gratis proefversie van de PRO versie" uitschakelen, als je wilt.
Als Malwarebytes klaar is met scannen, verwijder dan de infecties en start de computer opnieuw op (Als het goed is word dit ook aangegeven).

Succes :thumb:

Internet Explorer opnieuw instellen:
  • Start Internet Explorer.
    • Opmerking: Als je Windows 8 gebruikt, start je Internet Explorer voor het bureaublad. Het wijzigen van de instellingen heeft dan invloed op zowel Internet Explorer als Internet Explorer voor het bureaublad.
  • Open het menu Extra en tik of klik op Internetopties. Druk op Alt als het menu Extra niet wordt weergegeven.
    • Opmerking: Als je Internet Explorer niet kunt starten, kan je het instellingenvenster ook openen door tegelijkertijd op de Windows-toets en R te drukken, in het vak Uitvoeren de tekst inetcpl.cpl te typen en vervolgens op Enter te drukken.
  • Tik of klik in het venster Internetopties op het tabblad Geavanceerd.
  • Tik of klik op Opnieuw instellen.
  • Klik in het dialoogvenster Instellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen op Opnieuw instellen.
  • Schakel het selectievakje Persoonlijke instellingen verwijderen in als je ook je browsegeschiedenis, zoekproviders, webversnellers, startpagina's, traceerbeveiliging en gegevens voor ActiveX-filtering wilt verwijderen.
  • Wanneer de standaardinstellingen van Internet Explorer zijn hersteld, tikt of klik je op Sluiten en vervolgens op OK.
  • Sluit Internet Explorer af en start het programma opnieuw op.

Google Chrome Browserinstellingen terugzetten:
.
  • Open Google Chrome, en klik rechtsboven op het icoon met de drie streepjes.
  • Ben je ingelogd bij Google Chrome, dan moet je Google Chrome Synchronisatie wellicht eerst resetten.
  • Selecteer Instellingen.
  • Klik onderaan op Geavanceerde instellingen weergeven.
  • Klik onder het gedeelte 'Instellingen opnieuw instellen' op Instellingen opnieuw instellen.
  • Klik op Terugzetten in het dialoogvenster dat wordt weergegeven.
  • Sluit Google Chrome af om de wijzigingen door te voeren.
.

Firefox terugzetten naar de standaardtoestand:
  • Klik op de menuknop
    2014-01-10-13-08-08-f52b8c.png
    en klik daarna op Help
    2014-01-10-13-10-08-eaa722.png
    .
  • Kies Probleemoplossingsinformatie vanuit het menu Help.
    • Als u het menu Help niet kunt benaderen, typ dan about:support in uw locatiebalk om de pagina Probleemoplossingsinformatie zichtbaar te maken.
  • Klik in de rechterbovenhoek van de pagina Probleemoplossingsinformatie op de knop Firefox herinitialiseren….
  • Klik in het bevestigingsvenster dat verschijnt op Firefox herinitialiseren om verder te gaan.
  • Firefox zal worden gesloten en opnieuw worden ingesteld. Zodra dit is gebeurd, zal een venster de geïmporteerde gegevens weergeven. Klik op Voltooien en Firefox zal worden geopend.

Download of Update
51a72c6334c99-ccleaner16.png
Ccleaner

Start CCleaner op.
  • Run Ccleaner en klik in de linkse kolom op Opties
  • Selecteer het tabblad Geavanceerd
  • Haal het vinkje weg voor Verwijder alleen bestanden in Windows Temp-systeemmap die ouder zijn dan 24 uur
  • Selecteer het tabblad Instellingen
  • Haal het vinkje weg bij "Computer automatisch schoonmaken...."
  • Klik in de linkse kolom op Cleaner.
  • Klik dan achtereenvolgens op Analyseer en Schoonmaken.
  • Klik vervolgens in de linkse kolom op Register
  • Klik op Scan naar problemen.
  • Op de vraag of je een backup wil maken van het register, klik je "Ja".
  • Als er fouten gevonden worden klik je op de middelste knop: Herstel alle geselecteerde fouten en OK

Adware Cleaner zoals Dorado vernoemd is de juiste oplossing normaal gezien, dus probeer eens aub?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan